۳۴۴۵ مزایده – دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات – ۱۵ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت مازاد خود

« آگهی مزایده عمومی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد تا ۱۵ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت مازاد خود را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. ۱- از اشخاص حقیقی و حقوقی دعـوت به عـمل می­آید از تاریخ انتشار این آگـهی به مدت ۱۰ روز کاری جهت خریـد اسـناد […]

« آگهی مزایده عمومی»

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد تا ۱۵ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت مازاد خود را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

۱- از اشخاص حقیقی و حقوقی دعـوت به عـمل می­آید از تاریخ انتشار این آگـهی به مدت ۱۰ روز کاری جهت خریـد اسـناد مزایده با ارائه فیش واریزی به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد) به شماره‌حساب ۰۱۱۵۸۶۰۸۲۳۰۰۸ به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نزد بانک صادرات شعبه پونک با شناسه واریز ۴۱۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰۰۰۲۵۳ به همراه معرفی‌نامه کتبی و کارت شناسایی در ساعات اداری به نشانی: تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری شمال، به سمت حصارک، واحد علوم و تحقیقات، ساختمان بلوک یک آموزشی، طبقه ششم، اتاق ۶۰۱، اداره امور پیمان و مهندسی تأمین (تلفن تماس: ۴۴۸۶۵۱۳۱) مراجعه نمایند.

 ۲- زمان تحویل پاکات تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۸/۱۱/۱۴۰۰، به آدرس: ساختمان علوم انسانی، طبقه چهارم شمالی، دبیرخانه اداره کل حراست خواهد بود.

۳- هزینه درج آگهی­ در جراید و کارشناسی وسائط نقلیه فوق به عهده برنده مزایده بوده و به نسبت قیمت خرید هر خودرو یا موتورسیکلت محاسبه و از برنده دریافت خواهد شد و دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات دارای اختیار تام می­باشد.

 

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

اداره کل تأمین و توزیع کالا و تجهیزات