۳۴۴۵ مزایده – دانشگاه جامع علمی- کاربردی – فروش املاک

    آگهی مزایده عمومی فروش املاک * دانشگاه جامع علمی- کاربردی در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۸۱۶۴/۵۱ مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۰ وزارت امور اقتصادی و دارائی، نسبت به فروش ملک مشروحه ذیل واقع در شهر بوشهر اقدام نماید. لذا از متقاضیان دعوت به عمل می­آید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده با […]

 

 

آگهی مزایده عمومی فروش املاک

* دانشگاه جامع علمی- کاربردی در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۸۱۶۴/۵۱ مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۰ وزارت امور اقتصادی و دارائی، نسبت به فروش ملک مشروحه ذیل واقع در شهر بوشهر اقدام نماید.

لذا از متقاضیان دعوت به عمل می­آید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده با در دست داشتن معرفی‌نامه کتبی، از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۱۰ روز در ساعت­های اداری (۰۸:۰۰ الی ۱۴:۳۰) به غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه، به نشانی: تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان حافظ و استاد نجات الهی، پلاک ۶۸۳، دانشگاه جامع علمی- کاربردی، دبیرخانه مرکزی یا به شهر بوشهر، خیابان شهید ماهینی، نبش کوچه پژوهش ۳۵، واحد استانی بوشهر، دبیرخانه مراجعه نمایند. متقاضیان می­توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره­های ۸۲۷۷۳۳۰۴-۰۲۱ (تهران) ۰۹۱۷۷۷۱۹۰۸۱ (بوشهر) تماس حاصل فرمایند.

* کلیه هزینه­های مالی از قبیل انتشار آگهی، کارشناسی و غیره که در اثر مزایده حادث شود به عهده برنده مزایده است. ضمناً هزینه نقل و انتقال سند مالکیت در دفتر­خانه اسناد رسمی به عهده خریدار است.

* سپرده شركت در مزایده به شرح جدول ذیل و به‌صورت ضمانتنامه بانكي يا سپرده نقدي یا چک تضمین شده بانکی است.

* شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد، به معنی قبول اختیارات دستگاه مزایده­گزار است.

* به پیشنهادهاي فاقد سپرده، نامشخص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* كليه پيشنهادهاي واصله رأس ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۹/۱۱/۱۴۰۰ در دفتر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه واقع در تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان حافظ و استاد نجات الهی، پلاک ۶۸۳ باز و قرائت خواهد شد.

* دانشگاه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار است.

* سایر شرایط مزایده در اسناد تصریح گشته و شرکت­کنندگان باید مدارک را پس از اخذ، به قید قبولی امضاء نموده و در پاکت‌های لاک و مهر شده تحویل نمایند.

* متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌­های ۸۲۷۷۳۳۰۴-۰۲۱ (تهران) ۰۹۱۷۷۷۱۹۰۸۱ (زنجان) تماس حاصل نمایند.

 

ردیف

کاربری ملک

پلاک ثبتی و نشانی ملک

مساحت (متر مربع)

نشانی

قیمت پایه کارشناسی (ریال)

سپرده شرکت در مزایده (ریال)

۱

مسکونی

شش دانگ پلاک ثبتی ۴۹۹ فرعی از ۱۵۵۶ اصلی بخش دو بوشهر

۵۰/۹۴

استان بوشهر، شهرستان بوشهر، بلوار شهید ماهینی، خیابان پژوهش ۹، حدفاصل کوچه‌های میثم ۳ و ۵، طبقه سوم

۵٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

 

 دانشگاه جامع علمی – کاربردی

 معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع