۳۴۴۶ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – تولید، حمل، نصب و پشتیبانی تعداد سی(۳۰) دستگاه شیر قطع

قطرات آب را چون لحظات زندگی ارج نهیم. آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی (دو مرحله‌ای)۶۷/۴۰۰ شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد تولید، حمل، نصب و پشتیبانی تعداد سی(۳۰) دستگاه شیر قطع بلادرنگ جهت نصب بر روی مخازن اضطراری فولادی ذخیره آب ساخته شده در محدوده مناطق ششگانه آبفای شهر […]

قطرات آب را چون لحظات زندگی ارج نهیم.

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی (دو مرحله‌ای)۶۷/۴۰۰

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد تولید، حمل، نصب و پشتیبانی تعداد سی(۳۰) دستگاه شیر قطع بلادرنگ جهت نصب بر روی مخازن اضطراری فولادی ذخیره آب ساخته شده در محدوده مناطق ششگانه آبفای شهر تهران را به شماره ۲۰۰۰۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۶۷ پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و تأیید صلاحیت متقاضیان از طریق مناقصه عمومی دو مرحله‌ای، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۰۵/۱۱/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۲/۱۱/۱۴۰۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir اقدام نمایند.

۲-مبلغ برآورد و مدت اجرای کار: ۳۹٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰(سی و نه میلیارد) ریال و به مدت ۹(نه) ماه شمسی.

۳-محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت.

۴- مهلت ارائه پیشنهادها: شرکت کننده در مناقصه می‌بایست کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir بارگذاری و ثبت نماید.

-شایان ذکر است شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران پس از بررسی اسناد و مدارک واصله و اطلاعات مندرج در مدارک در چارچوب ضوابط و مقررات نسبت به ارزیابی‌کیفی شرکت‌ها اقدام و از شرکت‌های واجد شرایط جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آورد.

-بدیهی است ارائه مدارک و تکمیل آن‌ها هیچگونه حقی را برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

۵-سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. نشانی‌ سایت‌های اینترنتی: (http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir) و (http://tender.bazresi.ir)