۳۴۴۷ مناقصه – سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو – نظارت ارائه خدمات ناوبري هوايي در فرودگاه منطقه آزاد ماكو

  تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای فراخوان مناقصه مديريت و نظارت ارائه خدمات ناوبري هوايي در فرودگاه منطقه آزاد ماكو سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو در نظر دارد تجدید فراخوان (مناقصه مديريت و نظارت ارائه خدمات ناوبري هوايي در فرودگاه منطقه آزاد ماكو) به شماره ۲۰۰۰۰۹۴۶۶۷۰۰۰۰۰۵ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. […]

 

تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

فراخوان مناقصه مديريت و نظارت ارائه خدمات ناوبري هوايي در فرودگاه منطقه آزاد ماكو

سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو در نظر دارد تجدید فراخوان (مناقصه مديريت و نظارت ارائه خدمات ناوبري هوايي در فرودگاه منطقه آزاد ماكو) به شماره ۲۰۰۰۰۹۴۶۶۷۰۰۰۰۰۵ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پاکت­ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به‌صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.

مواعد زمانی:

–        تاریخ انتشار فراخوان: مورخ ۰۷/۱۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰

–        مهلت دریافت اسناد فراخوان: ۱۴/۱۱/۱۴۰۰ساعت ۱۴:۰۰

–        مهلت ارسال پیشنهادات: ۲۴/۱۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

–        زمان گشایش پاکت‌ها: ۲۵/۱۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار:

تضمين شركت در مناقصه طبق (اسناد مندرج در سامانه) می‌باشد که می‌بایست در پاکت (الف) به‌صورت مهر و موم شده به امور مالی سازمان تحویل گردد.

اطلاعات تماس و آدرس دستگاه:

-فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد ماکو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳-۳۴۲۷۸۸۹۱-۰۴۴، آقای محرم نژاد تماس حاصل فرمائید.