۳۴۵۵ مزایده – شرکت پلیمر آریاساسول – اقلام ضایعاتی بازیافتی، تایر، کانکس و کابل‌های ضایعاتی

آگهی دعوت به مزایده عمومی اقلام ضایعاتی بازیافتی، تایر، کانکس و کابل‌های ضایعاتی مزایده شماره: ASPC-400/2088/S ۱-    شرکت پلیمر آریاساسول(سهامی عام) در نظر دارد اقلام ضایعاتی بازیافتی، تایر، کانکس و کابل‌های ضایعاتی خود مطابق جدول زیر را از طریق مزایده‌عمومی واگذار نماید. لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت […]

آگهی دعوت به مزایده عمومی

اقلام ضایعاتی بازیافتی، تایر، کانکس و کابل‌های ضایعاتی

مزایده شماره: ASPC-400/2088/S

۱-    شرکت پلیمر آریاساسول(سهامی عام) در نظر دارد اقلام ضایعاتی بازیافتی، تایر، کانکس و کابل‌های ضایعاتی خود مطابق جدول زیر را از طریق مزایده‌عمومی واگذار نماید. لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­شود ضمن مراجعه به وب سایت شرکت پلیمر آریا ساسول (http://www.aryasasol.com) بخش تأمین‌کنندگان و مشتریان-(مناقصه و مزایده) و دریافت اسناد مزایده نسبت به ارسال پاکت‌ها به آدرس: استان بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس‌جنوبی(عسلویه)، فاز یک پتروشیمی­ها، شرکت پلیمر آریاساسول، دبیرخانه شرکت پلیمرآریاساسول، کمیسیون معاملات شرکت، اقدام فرمایند.

آخرین مهلت دریافت پاکت‌های پیشنهاد قیمت و ضمانتنامه شرکت در مزایده حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۱۲/۱۴۰۰ خواهد بود.

مزایده‌گران برای بازدید از متریال موضوع مزایده (محل بازدید واقع در انبار شرکت در عسلویه می‌باشد) می­بایست حداقل یک روز قبل از تاریخ بازدید، درخواست کتبی خود را همراه با مشخصات­ بازدید­کنندگان به آدرس safadela@aryasasol.com ارسال فرمایند.

بازدید از اقلام همه روزه (به استثنای روزهای جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ قبل از ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ بعد از ظهر و با هماهنگی قبلی امکان­پذیر است.

ردیف

مشخصات اقلام ضایعاتی

مقدار تقریبی سالانه

واحد

۱

ضایعات پلاستیک

۲۰۰٫۰۰۰

کیلوگرم

۲

ضایعات پت

۲٫۵۰۰

کیلوگرم

۳

ضایعات جامبوبگ

۱۵٫۰۰۰

کیلوگرم

۴

تایر بدون رینگ

۱۰٫۰۰۰

کیلوگرم

۵

تایر با رینگ

۸٫۰۰۰

کیلوگرم

۶

شیلنگ­های ضایعاتی

۱۰٫۰۰۰

کیلوگرم

۷

کانکس‌های ضایعاتی با ابعاد مختلف

۲۰

عدد

۸

انواع کابل‌های ضایعاتی

۲۰٫۰۰۰

کیلوگرم

 

تلفن تماس: ۸۵۹۲۲۹۱۶-۰۲۱ و ۸۵۹۲۲۸۹۴-۰۲۱

واحد قراردادهای شرکت پلیمر آریاساسول