۳۴۶۷ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پرند – اتلاف و مبارزه با آفات (جانوران موذی، حشرات و…)

  آگهي مناقصه عمومي شماره ۲-۱۲    شرکت عمران شهر جدید پرند، به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، جهت اتلاف و مبارزه با آفات (جانوران موذی، حشرات و…) واقع در فازهای طرح مسکن مهر شهر جدید پرند، را حسب مشخصات ذيل و به شماره سیستمی۲۰۰۰۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۲۴ […]

 

آگهي مناقصه عمومي

شماره ۲-۱۲

 

 شرکت عمران شهر جدید پرند، به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، جهت اتلاف و مبارزه با آفات (جانوران موذی، حشرات و…) واقع در فازهای طرح مسکن مهر شهر جدید پرند، را حسب مشخصات ذيل و به شماره سیستمی۲۰۰۰۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۲۴ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی به پيمانكار واجدِ شرايط كه توانایی اجرای کار و تأييديه از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و معاونت سلامت دانشگاه علوم پزشکی در زمينه موضوع مناقصه و همچنین تأییدیه صلاحیت انجام کار از نظر ایمنی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارا می‌باشند، واگذار نماید:

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از مرحله دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها اعلام به برنده و غیره از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.irانجام خواهد شد. لازم به ذکر است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت در سامانه مذکور، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه یاد شده جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

جمع کل برآورد: ۶٫۷۸۰٫۵۴۱٫۰۶۲ ریال

نوع مناقصه: عمومي يك مرحله‌اي

نوع و تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۳۳۹٫۰۲۷٫۰۵۳ ریال حسب بخشنامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هيأت محترم وزيران كه در مشخصات مناقصه قيدگرديده است.

الف )چاپ آگهی نوبت اول در روزنامه ایران و مناقصهمزایده مورخ ۰۲/۱۲/۱۴۰۰ و چاپ آگهی نوبت دوم در روزنامه ایران مورخ ۰۳/۱۲/۱۴۰۰ می‌باشد.

ب) مهلت دریافت اسناد مناقصه برای متقاضیان واجدشرایط، روز دوشنبه مورخ ۰۲/۱۲/۱۴۰۰ تا روز یکشنبه مورخ ۰۸/۱۲/۱۴۰۰ از سامانه مذکور می‌باشد.

پ ) آخرین مهلت ثبت اسناد مذکور در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روز شنبه مورخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۰ باشد.

ت) آخرين مهلت ارسال اصل پاکت الف(تضمین) به صورت لاک و مهر شده، تا ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روز شنبه مورخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۰ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پرند الزامی می‌باشد. (در صورت عدم ارائه اصل پاکت الف (تضمین)، پاکات ب و ج گشایش نمی­گردد)

ث) تاريخ گشايش پيشنهادها ۲۲/۱۲/۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰ ظهر(اتاق جلسات)

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، متقاضیان می‌توانند با شماره‌هاي تلفن‌ ۵۶۹۴۵۸۰۰ و۵۶۹۴۵۷۰۰-۰۲۱ در خصوص برآورد و مسائل مربوطه با آقای میرزاپور تماس حاصل نمایند.

توجه مهم: امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد پاکت‌های (ب) و (ج) الزامی می‌باشد.

 

 شرکت عمران شهر جدید پرند