۳۴۶۷ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید تجهیزات یدکی شبکه SAN مراکز داده

دعوت‌نامه مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۱۴۰۰/۴۱ س با موضوع خرید تجهیزات یدکی شبکه SAN مراکز داده شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات یدکی شبکه SAN مراکز داده خود را از طریق مناقصه عام یک مرحله‏‌ای و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در […]

دعوت‌نامه مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۱۴۰۰/۴۱ س با موضوع خرید تجهیزات یدکی شبکه SAN مراکز داده

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات یدکی شبکه SAN مراکز داده خود را از طریق مناقصه عام یک مرحله‏‌ای و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۰۱/۱۲/۱۴۰۰ لغایت روز یکشنبه مورخ ۰۸/۱۲/۱۴۰۰ پس از پرداخت مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از طریق درگاه پرداخت با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۰۲۹۲۲۷ و دریافت اسناد مناقصه و با توجه به مندرجات آنها اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به‌ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۰ به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی تا ساعت ۱۵:۰۰ تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۶:۰۰ در طبقه سوم برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمنأ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه معادل ۷٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (هفت میلیارد ریال) می‏‌باشد که می‌بایست به‌صورت ضمانتنامه بانکی ارائه شود. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موارد فنی با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۲۱۰۵۴۵ آقای گوی‌آبادی، موارد بازرگانی با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۷۱۱۶۳۶ آقای عطائی و موارد بارگذاری روی سایت با تلفن ۸۱۷۱۲۵۸۶ (آقای صفری) تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت‏های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین‌کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.