۳۴۸۶ مناقصه – شركت توزیع نیروی برق استان کردستان – طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و تجاری در کاهش پیک و پاسخگویی بار

      فراخوان شناسایی شماره ۲-۱۴۰۰   شركت توزیع نیروی برق استان کردستان در نظر دارد از شرکت‌های خدمات مشاوره و سایر شرکت‌های که تجربه کاری در پروژه‌های مشاوره در خصوص کاهش پیک مشترکین برق دارند، براي انجام خدمات اجرایی “طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و تجاری در کاهش پیک و پاسخگویی بار” […]

 

 

 

فراخوان شناسایی شماره ۲-۱۴۰۰

 

شركت توزیع نیروی برق استان کردستان در نظر دارد از شرکت‌های خدمات مشاوره و سایر شرکت‌های که تجربه کاری در پروژه‌های مشاوره در خصوص کاهش پیک مشترکین برق دارند، براي انجام خدمات اجرایی “طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و تجاری در کاهش پیک و پاسخگویی بار” دعوت به همکاری نماید. شرکت‌های فوق می‌توانند اسناد ارزيابي‌كيفي را از تاريخ درج آگهي نوبت اول روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۱۲/۱۴۰۰ به مدت ۵ روز كاري تا روز یکشنبه مورخ ۰۷/۰۱/۱۴۰۱ با مراجعه به سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به نشانی www.setadiran.ir دریافت نمايند.

 

آخرین مهلت تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی تکمیل شده تا پایان وقت اداري (ساعت ۱۴:۰۰) روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۱/۱۴۰۱ می‌باشد، همچنین اسناد مذکور بایستی به نشانی: سنندج،‌ بلوار جانبازان، سايت اداري، دفتر حراست و امور محرمانه شركت توزيع برق استان كردستان ارسال شود و در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به نشانی www.setadiran.ir نیز بارگذاری گردد.

 

اين آگهي به‌منظور ارزيابي‌كيفي انتشار يافته و پس از ارزيابي از متقاضيان واجد شرايط طي مراحل بعدي دعوت به عمل خواهد آورد. ضمناً در قبال ارائه مدارك ارزيابي وجهي دريافت نخواهد شد. به مدارک و اسناد فاقد امضاء، مخدوش، غیر مستند، و مدارکی که بعد از انقضاء مهلت قید شده در آگهی واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است ارائه مدارک هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان جهت دعوت به ارائه پیشنهاد ایجاد نخواهد کرد.

 

– ساير اطلاعات و جزييات مربوطه در اسناد ارزیابی‌کیفی مندرج است.

 

         

 

 شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان