۳۴۸۸ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پرند – نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري

  آگهي مناقصه عمومي شماره ۱-۱  شرکت عمران شهر جدید پرند، به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري را حسب مشخصات جدول ذيل و به شماره‌های سیستمی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی به پيمانكاران واجدِ شرايط […]

 

آگهي مناقصه عمومي

شماره ۱-۱

 شرکت عمران شهر جدید پرند، به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري را حسب مشخصات جدول ذيل و به شماره‌های سیستمی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی به پيمانكاران واجدِ شرايط كه توانایی اجرای کار و تأييديه از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در زمينه موضوع مناقصه را دارا مي‌باشند، واگذار نماید:

شماره سیستمی

عنوان

مبلغ كل برآورد (ریال)

مبلغ تضمين شركت در مناقصه (ريال)

مدت قرارداد(ماه)

۲۰۰۱۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۱

نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري شمال بلوار شهید سردار سلیمانی (فازهاي ۴، ۵ و ۶)

۱۰۶٫۸۵۸٫۹۸۴٫۰۲۷

۵٫۳۴۲٫۹۴۹٫۲۰۱

۱۲

۲۰۰۱۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۲

نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري جنوب بلوار شهید سردار سلیمانی (فازهاي ۴، ۵ و ۶)

۱۰۴٫۸۹۷٫۷۰۸٫۵۰۰

۵٫۲۴۴٫۸۸۵٫۴۲۵

۱۲

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از مرحله دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها اعلام به برنده و غیره از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس:  www.setadiran.irانجام خواهد شد. لازم به ذکر است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت در سامانه مذکور، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه یاد شده جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

نوع و تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي به مبلغ قید شده در جدول فوق (در صورت شرکت در مناقصه بیش از یک مورد ضمانتنامه هرکدام بایستی جداگانه ارائه گردد)و حسب بخشنامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ و همچنین اصلاحیه آن به شماره ۵۲۱۱/ت ۵۷۵۹۲هـ مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۰ هيأت محترم وزيران كه در مشخصات مناقصه قيد گرديده است.

 الف )چاپ آگهی نوبت اول در روزنامه ایران و مناقصه‌مزایده مورخ ۱۶/۰۱/۱۴۰۱ و چاپ آگهی نوبت دوم در روزنامه ایران مورخ ۱۷/۰۱/۱۴۰۱ می‌باشد.

ب) مهلت دریافت اسناد مناقصه برای متقاضیان واجدشرایط، روز سه‌شنبه مورخ ۱۶/۰۱/۱۴۰۱ تا روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۱ از سامانه مذکور می‌باشد.

پ ) آخرین مهلت ثبت اسناد مذکور در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ساعت ۱۴:۳۰ ظهر روز یکشنبه مورخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۱ می‌باشد.

ت) آخرين مهلت ارسال اصل پاکت الف(تضمین) به صورت لاک و مهر شده، تا ساعت ۱۴:۳۰ ظهر روز یکشنبه مورخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۱ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پرند الزامی می‌باشد. (در صورت عدم ارائه اصل پاکت الف (تضمین)، پاکات ب و ج گشایش نمی­گردد)

ث) تاريخ گشايش پيشنهادها ۰۵/۰۲/۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰ صبح (اتاق جلسات)

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، متقاضیان می‌توانند با شماره‌هاي تلفن‌ ۵۶۹۴۵۷۰۰ و۵۶۹۴۵۸۰۰-۰۲۱ بابت مسائل فنی با آقای میرزاپور تماس حاصل نمایند.

توجه مهم: امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد پاکت‌های (ب) و (ج) الزامی می‌باشد.

 شرکت عمران شهر جدید پرند