۳۴۹۵ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید تجهیزات ذخیره‌سازی یونیتی

اصلاحیه آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۰۱/۱۴۰۱ س  با موضوع خرید تجهیزات ذخیره‌سازی یونیتی شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات ذخیره‌سازی یونیتی خود را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به انجام برساند. متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه […]

اصلاحیه آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۰۱/۱۴۰۱ س

 با موضوع خرید تجهیزات ذخیره‌سازی یونیتی

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات ذخیره‌سازی یونیتی خود را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به انجام برساند.

متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ انتشار آگهی لغایت ۳۰/۰۱/۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اینترنتی tamin.mci.ir  و ثبت‌نام/ ورود به‌حساب کاربری خود با پرداخت مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۷۱۸۲۲۶ از طریق درگاه پرداخت الکترونیک، نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نموده و پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه به مندرجات آن­ها، اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به‌ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۱ به آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی تا ساعت ۱۵:۰۰ تسلیم نمایند.

ضمناً مبلغ سپرده شرکت در مناقصه معادل ۳٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (سه میلیارد و دویست میلیون ریال) می‌باشد که می‌بایست به‌صورت چک‌بانکی و یا ضمانتنامه بانکی ارائه شود.

کمیسیون معاملات در روز یکشنبه مورخ ۱۱/۰۲/۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۵:۰۰ در طبقه سوم برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موارد فنی با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۰۵۲۹۶۵ آقای اسپه و موارد بازرگانی با شماره تلفن ۸۸۶۴۰۷۲۷ خانم رزمجوی و موارد بارگذاری روی سایت با تلفن ۸۱۷۱۲۵۸۶ (آقای رئیس صفری) تماس حاصل نمایند.