۳۴۹۵ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید، نصب و راه‌اندازی سامانه برچسب‌گذاری

  شركت ارتباطات سيار ايران مرکز تحقیق و توسعه همراه اول مناقصه عام دو مرحله­ای شماره: RD 01/01 با موضوع «خرید، نصب و راه‌اندازی سامانه برچسب‌گذاری و تحلیل محتوای تصویری» کارفرما: مرکز تحقیق و توسعه همراه اول مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد موضوع پروژه «خرید، نصب و راه‌اندازی سامانه […]

 

شركت ارتباطات سيار ايران

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول

مناقصه عام دو مرحله­ای

شماره: RD 01/01

با موضوع

«خرید، نصب و راه‌اندازی سامانه برچسب‌گذاری و تحلیل محتوای تصویری»

کارفرما: مرکز تحقیق و توسعه همراه اول

مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد موضوع پروژه «خرید، نصب و راه‌اندازی سامانه برچسب‌گذاری و تحلیل محتوای تصویری» را از طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای، به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند برای تحویل مدارک خود، در ساعات اداری از تاریخ ۲۳/۰۱/۱۴۰۱ لغایت ۲۱/۰۲/۱۴۰۱ به‌نشانی: تهران، بلوار نلسون‌ماندلا (جردن)، بالاتر از میرداماد، خیابان یزدان‌پناه، تقاطع خیابان دبیر، پلاک ۳، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، طبقه اول، معاونت مهندسی خرید و پشتیبانی (تلفن۴۰-۸۸۶۴۶۶۳۹-۰۲۱) مراجعه نمایند.

آخرین زمان مهلت ارائه پاکت‌ها: متقاضیان محترم می‌توانند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۲/۱۴۰۱ به معاونت مهندسی خرید و پشتیبانی واقع در آدرس فوق تحویل نمایند.

زمان گشایش پاکت‌ها: روز شنبه مورخ ۲۴/۰۲/۱۴۰۱

زمان اعلام برنده مناقصه: روز شنبه مورخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۱

نحوه تهیه اسناد مناقصه: جهت خرید اسناد مناقصه، لازم است متقاضیان با مراجعه به سایت www.mci.ir و واریز مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ ريال (به حروف: یک میلیون و یکصد هزار ريال) تا تاریخ ۰۶/۰۲/۱۴۰۱ به‌صورت آنلاین اقدام نموده و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: سپرده تضمین شرکت در مناقصه به میزان ۱٫۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (به حروف: یک میلیارد و یکصد میلیون ريال) در وجه «شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)» می‌باشد که می‌بایست به‌صورت ضمانتنامه بانکی تهیه شود.

مدت تحویل: از زمان ابلاغ قرارداد به مدت ۱۴ ماه خورشیدی (با احتساب جمعه‌ها و تعطیلات رسمی) می‌باشد.

محل تحویل و اجرای موضوع مناقصه: تهران

سایر شرایط مناقصه:

·       تضمین حسن ایفای تعهدات: حداکثر ۵ روز کاری پس از ابلاغ برنده مناقصه و پیش از ابلاغ قرارداد، پیمانکار منتخب می‌بایست جهت تضمین حسن ایفای تعهدات خود به میزان ۱۰% کل مبلغ قرارداد، ضمانتنامه بانکی مورد تأیید کارفرما ارائه نماید.

·       پیش‌پرداخت: حداکثر تا سقف ۲۵% کل مبلغ قرارداد به‌عنوان پیش‌پرداخت در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی پس از انعقاد قرارداد به پیمانکار منتخب پرداخت می‌گردد.

·       تضمین شرکت در مناقصه برای سه شرکت اول تا زمان عقد قرارداد، نزد مناقصه‌گزار باقی می‌ماند.

·       کارفرما در قبول یا رد هر یک از پیشنهادها مختار است.

·       به پیشنهادهای فاقد امضاء، فاقد تضمین در مناقصه، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر واصل شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

·       متقاضیان محترم شرکت در مناقصه می‌توانند سؤال‌های عمومی خود در خصوص روال اجرای مناقصه از طریق آدرس ایمیل info.r&d@mci.ir مطرح نمایند.