۳۴۹۵ مناقصه – بانک صادرات ایران – انجام عملیات سرویس و نگهداری ساختمان‌های مرکزی خود

  آگهی شناسایی پیمانکار بانک صادرات ایران در نظر دارد برای واگذاری انجام عملیات سرویس و نگهداری ساختمان‌های مرکزی خود، نسبت به شناسایی شرکت‌های توانمند و متخصص اقدام نماید. به همین منظور از تمامی شرکت‌های فعال در این زمینه و دارای رتبه یک در حوزه تأسیسات و ابنیه دعوت می‌شود، در صورت تمایل، اعلام آمادگی […]

 

آگهی شناسایی پیمانکار

بانک صادرات ایران در نظر دارد برای واگذاری انجام عملیات سرویس و نگهداری ساختمان‌های مرکزی خود، نسبت به شناسایی شرکت‌های توانمند و متخصص اقدام نماید. به همین منظور از تمامی شرکت‌های فعال در این زمینه و دارای رتبه یک در حوزه تأسیسات و ابنیه دعوت می‌شود، در صورت تمایل، اعلام آمادگی کتبی خود را به همراه مدارک مثبته به شرح ذیل حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ به اداره کل امور مهندسی و ساختمان بانک صادرات ایران به نشانی: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان مفتح، شماره ۸۵، ساختمان برج سپهر، طبقه ۵، اتاق ۱۰، کدپستی (۱۵۷۱۸۳۸۷۱۳) در پاکت در بسته ارائه نمایند.

تلفن تماس برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ‌گویی به سؤالات: ۸۸۸۳۲۹۰۴-۰۲۱

اسناد و مدارک مورد نیاز:

۱- اسناد و مدارک ثبتی شرکت به انضمام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری

– رونوشت برابر اصل اساسنامه و آگهی آخرین تغییرات شرکت، آخرین آگهی روزنامه رسمی، کپی کارت اقتصادی، کپی شناسنامه و کارت ملی در مورد دارندگان امضای مجاز پیشنهاد دهنده برای اسناد مالی و تعهدآور.

– تصویر گواهینامه تشخیص صلاحیت پیمانکاری

۲- حداقل تعداد پنج قرارداد مرتبط با موضوع آگهی مستند به تصویر قراردادهای منعقده در حداکثر ۳ سال گذشته با حداقل مساحت ۱۰٫۰۰۰ مترمربع زیربنای ساختمان تحت نگهداری در هر قرارداد (در ساختمان‌های مشابه موضوع فوق از نظر نوع و ظرفیت تجهیزات فنی و زیربنا)

۳- نامه حسن سابقه ارائه شده در خصوص قراردادهای بند فوق مطابق با فرم استاندارد

* اعلام آمادگی شرکت‌ها، هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.