۳۴۹۷ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب خوزستان – احداث مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی تأسیسات آب‌رسانی

آگهی تجدید مناقصات شماره ۱۱۱۸/۱۴۰۰ و ۱۱۲۳/ ۱۴۰۰ در روزنامه و شماره ۲۰۰۱۰۰۵۷۴۴۰۰۰۰۰۶ و ۲۰۰۱۰۰۵۷۴۴۰۰۰۰۰۷ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نظر دارد مطابق ماده ۱۳ قانون برگزاری مناقصات پروژه زیر را به شرکت‌های واجدشرایط با ظرفیت آزاد براساس بخشنامه شماره ۳۰۵۹۳/۹۴ مورخ ۰۵/۰۳/۹۴ و با اطلاعات عمومی مشروحه ذیل […]

آگهی تجدید مناقصات شماره ۱۱۱۸/۱۴۰۰ و ۱۱۲۳/ ۱۴۰۰ در روزنامه و شماره ۲۰۰۱۰۰۵۷۴۴۰۰۰۰۰۶ و ۲۰۰۱۰۰۵۷۴۴۰۰۰۰۰۷ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نظر دارد مطابق ماده ۱۳ قانون برگزاری مناقصات پروژه زیر را به شرکتهای واجدشرایط با ظرفیت آزاد براساس بخشنامه شماره ۳۰۵۹۳/۹۴ مورخ ۰۵/۰۳/۹۴ و با اطلاعات عمومی مشروحه ذیل از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

شماره مناقصه در روزنامه

شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

عنوان مناقصه

رشته کاری مورد نیاز

مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار(ریال)

برآورد (ریال)

مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سایت ستاد

تاریخ و ساعت گشایش پاکت‌های مناقصه از طریق سایت ستاد

 ۱۱۱۸/۱۴۰۰

۲۰۰۱۰۰۵۷۴۴۰۰۰۰۰۶

احداث مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی تأسیسات آب‌رسانی روستایی چذابه

آب پایه ۵ و بالاتر

۴٫۱۳۶٫۰۷۰٫۰۰۰

۸۲٫۷۲۱

تا مورخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۱

ساعت ۱۰:۰۰

۲۰/۰۲/۱۴۰۱

ساعت ۱۲:۰۰

۱۱۲۳/ ۱۴۰۰

۲۰۰۱۰۰۵۷۴۴۰۰۰۰۰۷

عملیات احداث مخزن آب ۲۰۰۰ مترمکعبی شلمچه خرمشهر

آب پایه ۵ و بالاتر

۴٫۶۰۹٫۷۶۰٫۰۰۰

۹۲٫۱۹۵

تا مورخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۱

۱۹/۰۲/۱۴۰۱

ساعت ۱۲:۰۰

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

داشتن گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران صادر شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی الزامی می‌باشد.

اسناد مناقصه از طریق سامانه ستاد قابل دریافت می‌باشد و براساس زمان‌بندی قید شده در سامانه ستاد پس از تکمیل توسط مناقصه‌گر تحت بستر سامانه ستاد تحویل خواهد شد.

تحویل اسناد تحت بستر سامانه ستاد تابع قوانین و مقررات مربوطه اعلام شده در این سامانه می‌باشد.

آخرین مهلت تحویل اسناد مناقصه تا ساعت ۱۰:۰۰ روز گشایش پاکت‌ها می‌باشد.

محل تحویل پاکت (الف) اسناد مناقصه: علاوه بر ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در بستر سامانه ستاد مناقصه‌گر می‌بایست اصل تضمین را در یک پاکت مناسب با عنوان پاکت (الف) قرار داده و لاک و مهر نماید. روی پاکت (الف) عنوان و موضوع مناقصه نام و مشخصات مناقصه‌گران ذکر گردد و طبق برنامه زمانی اعلام شده به شرکت آب و فاضلاب خوزستان به آدرس: اهواز، کیانپارس، فلکه اول، شرکت آب و فاضلاب خوزستان، طبقه پنجم، دبیرخانه حراست و امور محرمانه تحویل دهد.

گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در دفتر مدیریت قراردادها این شرکت می‌باشد و حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه گشایش بلامانع است.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان