۳۵۰۲ مناقصه – شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران – اصلاح شبكه توزيع آب شهر دماوند

آگهي تجديد فراخوان مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي با ارزيابي فشرده اصلاح شبكه توزيع آب شهر دماوند به طول ١٧.٣ كيلومتر  شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمايندگي از آب و فاضلاب استان تهران “به استناد آئين‌نامه‌هاي اجرايي قانون برگزاري مناقصات” در نظر دارد از طريق مناقصه‌عمومي يك مرحــله‌اي با ارزيابي فشرده به شماره مناقصه […]

آگهي تجديد فراخوان مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي با ارزيابي فشرده

اصلاح شبكه توزيع آب شهر دماوند به طول ١٧.٣ كيلومتر

 شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمايندگي از آب و فاضلاب استان تهران “به استناد آئين‌نامه‌هاي اجرايي قانون برگزاري مناقصات” در نظر دارد از طريق مناقصه‌عمومي يك مرحــله‌اي با ارزيابي فشرده به شماره مناقصه (۲۰۰۱۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۰۸) در سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذيل به پيمانكاران واجد شرايط واگذار نمايد.

موضوع مناقصه:

اصلاح شبکه توزیع آب شهر دماوند به طول ۱۷٫۳ کیلومتر

مبلغ برآورد اولیه: ۴۳٫۸۴۲٫۷۲۶٫۸۲۱ ریال (چهل و سه میلیارد و هشتصد و چهل و دو میلیون و هفتصد و بیست و شش هزار و هشتصد و بیست و یک) ریال

مبلغ سپرده شركت در مناقصه: مبلغ ۲٫۱۹۲٫۱۳۶٫۳۴۲ ريال در وجه شركت آب و فاضلاب استان تهران

مدت اجراي كار: ۱۲ ماه

پيمانكاران واجد شرايط: شرکت‌های دارای رتبه ۵ رشته آب و داراي HSE (در صورت داشتن ظرفيت آماده به كار براي پروژه) مي‌توانند شركت نمايند.

تاريخ، مهلت، محل دريافت اسناد: از آگهي نوبت اول مورخ ۳۱/۰۱/۱۴۰۱ تا مورخ ۰۶/۰۲/۱۴۰۱ نسبت به دريافت اسناد از طريق سامانه تداركات الكترونيكی دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمايند.

تاريخ، مهلت و محل تحويل اسناد:

پيشنهادها، بايد حداكثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ ۲۵/ ۰۲/ ۱۴۰۱ در سامانه تداركات الكترونيكی دولت به نشاني www.setadiran.ir بارگذاري گردند و حداكثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ همان روز فيزيك پاكت (الف) را به نشاني: استان تهران، رودهن، بلوار امام، خيابان پاسداران، پلاك ۶۱، طبقه همكف، دبيرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحويل و رسيد دريافت گردد.

محل تأمين اعتبار: از محل اعتبارات عمرانی به‌صورت اوراق خزانه اسلامی، اوراق مشارکت، نقد و یا سایر ابزارهای مالی دولت تأمين مي‌گردد.

زمان و محل گشايش پاكات: پاكات در ساعت ۰۹:۳۰ صبح مورخ ۲۶/۰۲/۱۴۰۱ در خيابان فاطمي، نبش حجاب، طبقه همكف، ذی‌حسابی شركت آب و فاضلاب استان تهران باز و قرائت مي‌گردد.