۳۵۱۷ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پرند – خرید،کاشت، حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز

  آگهي مناقصه‌عمومي شماره ۲-۲    شرکت عمران شهر جدید پرند به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، خرید،کاشت، حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز در قبال ۶۰ درصد نقد و۴۰ درصد تهاتر اراضي در شهر جديد پرند را حسب مشخصات جدول و به شماره‌های […]

 

آگهي مناقصه‌عمومي

شماره ۲-۲

 

 شرکت عمران شهر جدید پرند به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، خرید،کاشت، حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز در قبال ۶۰ درصد نقد و۴۰ درصد تهاتر اراضي در شهر جديد پرند را حسب مشخصات جدول و به شماره‌های سیستمی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی به پیمانکاران واجدِ‌شرايط داراي صلاحیت قید شده در جدول ذیل و همچنین ظرفیت آزاد مي‌باشند، واگذار نماید.

شماره سیستمی

عنوان

مبلغ كل برآورد (ریال)

مبلغ تضمين شركت در مناقصه (ريال )

صلاحیت

۲۰۰۱۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۴

خرید، کاشت، حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز فاز ۴ و جنگل‌کاری حاشیه شهرک صنعتی پرند

۴۹٫۳۱۵٫۱۹۸٫۹۳۹

۲٫۴۶۵٫۷۵۹٫۹۴۷

سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور

۲۰۰۱۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۵

خرید، کاشت، حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز فاز ۵ شهر جدید پرند

۹۷٫۴۲۱٫۸۱۸٫۷۲۰

۴٫۸۷۱٫۰۹۰٫۹۳۶

۲۰۰۱۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۶

خرید، کاشت، حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز فاز ۶ شهر جدید پرند

۱۱۳٫۷۶۱٫۳۹۹٫۹۰۱

۵٫۶۸۸٫۰۶۹٫۹۹۵

سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور

 

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از مرحله دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها اعلام به برنده و غیره از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.irانجام خواهد شد. لازم به ذکر است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت در سامانه مذکور، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه یاد شده جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

نوع و تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي به مبلغ قید شده در جدول فوق حسب بخشنامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ و همچنین اصلاحیه آن به شماره ۵۲۱۱/ت ۵۷۵۹۲هـ مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۰ هيأت محترم وزيران كه در مشخصات مناقصه قيد گرديده است.

الف )چاپ آگهی نوبت اول در روزنامه ایران و مناقصهمزایده مورخ ۲۴/۰۲/۱۴۰۱ و چاپ آگهی نوبت‌دوم در روزنامه ایران مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۱ می‌باشد.

ب) مهلت دریافت اسناد مناقصه برای متقاضیان واجدشرایط، روز شنبه مورخ ۲۴/۰۲/۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه مورخ ۲۸/۰۲/۱۴۰۱ از سامانه مذکور می‌باشد.

پ ) آخرین مهلت ثبت اسناد مذکور در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ساعت ۱۴:۳۰ ظهر روز سه‌شنبه مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۱ می‌باشد.

ت) آخرين مهلت ارسال اصل پاکت الف (تضمین) به‌صورت لاک و مهر شده، تا ساعت ۱۴:۳۰ ظهر روز سه‌شنبه مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۱ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پرند الزامی می‌باشد. (در صورت عدم ارائه اصل پاکت الف (تضمین)، پاکات ب و ج گشایش نمی‌گردد)

ث) تاريخ گشايش پيشنهادها ۱۱/۰۳/۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰ صبح (اتاق جلسات)

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، متقاضیان می‌توانند با شماره‌هاي تلفن‌ ۵۶۹۴۵۸۰۰ و۵۶۹۴۵۷۰۰-۰۲۱در خصوص برآورد و مسائل مربوطه با آقای مهندس رزمجو تماس حاصل نمایند.

توجه مهم:

* مناقصه‌گر موظف است نسبت به ارائه تضمین و مبلغ پیشنهادی به‌صورت مجزا جهت هر پروژه تعریف شده در اسناد مناقصه اقدام نماید، لازم به ذکر است با توجه به اینکه هر شرکت مجاز به انعقاد قرارداد در یک پروژه می‌باشد در صورت برنده شدن در بیش از یک پروژه به دلیل محدودیت ایجاد شده، براساس تصمیمات کمیسیون برگزاری مناقصات صرفاً مجاز به انعقاد قرارداد در یک پروژه می‌باشد.

**امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد پاکت‌های (ب) و (ج) الزامی می‌باشد.

 شرکت عمران شهر جدید پرند