۳۵۴۰ مناقصه – شرکت گاز استان تهران – خريد۶۰۰۰ کیلوگرم پودر خاموش‌کننده اطفاء حریق

  فراخوان ارزیابی‌کیفی ۶۰۰۰ کیلوگرم پودر خاموش‌کننده اطفاء حریق از نوع فسفات آمونیوم ABC با خلوص ۹۰ درصد شناسه: ۱۳۳۱۱۰۸ شرکت گاز استان تهران در نظر دارد فراخوان ارزیابی‌کیفی جهت برگزاری مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری ارزیابی‌کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی تا ارسال دعوت‌نامه جهت […]

 

فراخوان ارزیابی‌کیفی ۶۰۰۰ کیلوگرم پودر خاموش‌کننده اطفاء حریق از نوع فسفات آمونیوم ABC با خلوص ۹۰ درصد

شناسه: ۱۳۳۱۱۰۸

شرکت گاز استان تهران در نظر دارد فراخوان ارزیابی‌کیفی جهت برگزاری مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری ارزیابی‌کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی تا ارسال دعوت‌نامه جهت سایر مراحل مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. اطلاعات و اسناد مناقصه‌عمومی پس از برگزاری فرآیند ارزیابی‌کیفی و ارسال دعوت‌نامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه‌گران واجد صلاحیت ارسال خواهد شد.

الف: مدت تحویل: مطابق جدول ذیل پس از نفوذ قرارداد با احتساب ایام تعطیل

ب: مناقصه‌گر لازم است شخصیت حقوقی داشته باشد.

ج: مناقصه‌گر لازم است توانایی تودیع ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه به میزان مندرج در جدول ذیل را داشته باشد، (در مرحله ارزیابی‌کیفی نیاز به ارائه ضمانتنامه نمی‌باشد.) ارائه تأیيدیه اعتبار از سوي بانك مركزي يا مؤسسات مالي و اعتباري معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه با سربرگ بانک و مهر و امضاء شده

د: توانایی تهیه و تسلیم ضمانتنامه بانكي حسن انجام تعهدات توسط مناقصه‌گر به میزان ۱۰ % کل مبلغ پیشنهادی (در صورت برنده‌شدن).

هـ: كالاي پيشنهادي لازم است ساخت شركت‌هاي معتبر و مورد تأیید شرکت ملی گاز ایران بوده و در صنعت گاز سوابق مؤثر و مطلوب داشته باشند.

و: ثبت‌نام و اخذ كد ملي اطلاع‌رساني مناقصات از معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري.

ز: مناقصه‌گر لازم است داراي كد اقتصادي از وزارت امور اقتصاد و دارايي باشد و ايران کد کالا و شناسه ملي را نیز ارائه نمايد.

ح: از کلیه سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی موجود در فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت (AVL) و همچنین دارای سابقه و گواهینامه‌های معتبر و استاندارد ملی ۳۴۳۴ از سازمان ملی استاندارد ایران و دارای پروانه بهره‌برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت و دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری به‌منظور تأمین کالا و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت واجد‌شرایط دعوت می‌گردد، از تاریخ اعلان‌عمومی سامانه ستاد ظرف ۵ روز نسبت به دریافت اسناد از این سامانه اقدام نمایند. شرکت‌هایی که در مهلت مقرر مدارک را دانلود نمایند، ۱۵ روز فرصت خواهند داشت تا مدارك ارزيابي‌كيفي را تکمیل و به سامانه ارسال نمایند. شرکت‌هایی که در مهلت مقرر مدارک را دانلود نمایند، پانزده (۱۵) روز فرصت خواهند داشت تا مدارك ارزيابي‌كيفي را تکمیل و با مهر و امضاء الکترونیک صاحبین امضاء مجاز طبق آخرین تغییرات روزنامه رسمی در سامانه ارسال نمایند. ارائه سابقه اجرایی در رشته و زمینه کاری موضوع مناقصه (مربوط به پروژه‌های ارائه شده در ۱۰ سال گذشته)، (تکمیل فرم ارزیابی کارفرمایان قبـلی از سوابق کاری فروشنده و ممهور كردن آن توسط كارفرمايان قبلي الزامی است) در غیر این صورت امتیازی در این قسمت ارائه نمی‌گردد.(در صورتی که فرم ارزیابی ممهور به مهر کارفرمای قبلی نباشد فاقد اعتبار بوده و امتیازی به آن تعلق نخواهد گرفت، همچنین در صورت اعلام عدم رضایت مکتوب نمایندگان شرکت گاز استان تهران نسبت به حسن سابقه، امتیاز حسن سابقه مرتبط با سوابق اجرایی مربوطه معادل صفر محاسبه می‌گردد و مناقصه‌گر حق هیچ‌گونه اعتراضی را ندارد).

ط: نام شرکت تولید‌کننده محصول و ارائه اصل نامه نمایندگی مهر و امضاء شده از طرف آن شرکت (در صورتی که شرکت حاضر در مناقصه تأمین‌کننده کالا می‌باشد) الزامی می‌باشد. اگر مناقصهگر تولیدکننده باشد، در صورت عدم ارائه پروانهمستندات قانونی مرتبط با تولید و بهره برداریکالا و عدم فراهم نمودن شرایط بازدید کارشناسی، (در صورت نیاز)، متقاضی از فرآیند مناقصه حذف می‌شود.

ی: ارائه اظهارنامه مالیاتی، ترازنامه منتهی به آخرین سال مالی حسابرسی شده و اعتبار نامه بانکی و اساسنامه شرکت و مجوز امضای الکترونیک از دفاتر اسناد رسمی در اسناد کیفی الزامی می‌باشد.

ک: پاسخ استعلام ارزیابی‌کیفی در سامانه الزاماً می‌بایست دارای مهر و امضای دیجیتال صاحبان امضای مجاز شرکت باشد.

ل: شرکت‌کنندگان در فراخوان ارزیابی‌کیفی صرفاً پس از احراز صلاحیت، مجاز به ارائه ضمانتنامه شرکت در مناقصه خواهند بود.

شرکت گاز استان تهران در رد پیشنهاداتی که شرایط این آگهی و اسناد مناقصه را رعایت ننمایند مختار است و مناقصه‌گرحق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

مناقصه

عمومی یک مرحله‌ای

شرح کالا

۶۰۰۰ کیلوگرم پودر خاموش‌کننده اطفاء حریق از نوع فسفات آمونیوم ABC با خلوص ۹۰ درصد

شماره تقاضا

۰۱۱۰۰۰۱

شماره فراخوان

۲۰۰۱۰۹۲۷۶۹۰۰۰۰۳۹

مبلغ ضمانتنامه

۴۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

مدت تحویل

حداکثر یک‌ماه

 

·    اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

 

روابط عمومی شرکت گاز استان تهران