۳۵۴۰ مناقصه – شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران – برون‌سپاری انجام خدمات قرائت كنتور

آگهي فراخوان مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي با ارزيابي‌فشرده  برون‌سپاری انجام خدمات قرائت كنتور در محدوده تحت پوشش شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران  شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران “به استناد آئين‌نامه‌های اجرايی قانون برگزاری مناقصات” در نظر دارد از طريق مناقصه‌عمومي یک مرحــله‌اي با ارزیابی‌فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۱۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۷۴) […]

آگهي فراخوان مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي با ارزيابي‌فشرده

 برون‌سپاری انجام خدمات قرائت كنتور در محدوده تحت پوشش شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران

 شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران “به استناد آئين‌نامه‌های اجرايی قانون برگزاری مناقصات” در نظر دارد از طريق مناقصه‌عمومي یک مرحــله‌اي با ارزیابی‌فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۱۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۷۴) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذيل به پیمانکاران واجد‌شرایط واگذار نماید.

موضوع مناقصه:

برون‌سپاری انجام خدمات قرائت كنتور در محدوده تحت پوشش شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران

مبلغ برآورد اولیه: ۱۰۵٫۲۴۹٫۳۵۰٫۳۴۸ ریال (صد و پنج میلیارد و دویست و چهل و نه میلیون و سیصد و پنجاه هزار و سیصد و چهل و هشت ريال)

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ ۲٫۴۸۲٫۴۹۳٫۵۰۳ ریال در وجه شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران

مدت اجراي كار: ۱۲ ماه

شرکت‌های واجد‌شرايط: شرکت‌هایی که دارای گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت‌های خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گواهی تأیید صلاحیت ایمنی، مجاز به شرکت بوده و جهت تأييد صلاحيت پيمانكاران به‌منظور واگذاري موضوع پيمان كليه شركت‌كنندگان در فرآيند برگزاري مناقصه مطابق فرم‌های موجود در اسناد مناقصه مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.

تاريخ، مهلت، محل و مبلغ دريافت اسناد: از آگهي نوبت اول مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۱ تا مورخ ۲۸/۰۳/۱۴۰۱ نسبت به خرید اسناد از طريق سامانه تدارکات الکترونيکی دولت (www.setadiran.ir) اقدام نمايند. قيمت اسناد برابر ۵۰۰٫۰۰۰ ريال مي‌باشد.

 تاريخ، مهلت و محل تحويل اسناد: پيشنهادها، بايد حداكثر تا ساعت ۱۳:۳۰ مورخ ۱۱/۰۴/۱۴۰۱ در سامانه تدارکات الکترونيکی دولت به نشاني www.setadiran.ir بارگذاري گردند و حداکثر تا ساعت ۱۳:۳۰ مورخ همان روز فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل گردد.

 زمان و محل گشايش: پيشنهادهاي واصله در ساعت ۰۹:۰۰ صبح مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۱ در كميسيون مناقصه واقع در سالن جلسات آبفای شرق به آدرس: رودهن، خیابان پاسداران، جنب زمین فوتبال، ساختمان آبفای شرق باز و قرائت مي‌شود.