۳۵۴۴ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق قزوین – توزیع برق شهر اقبالیه

آگهی مناقصه یک مرحله‌ای عمومی همزمان با ارزیابی‌کیفی (فشرده)  ( نوبت اول) شرکت توزیع نیروی برق قزوین در نظر دارد نسبت به واگذاری برون‌سپاری عملیات نگهداری و بهره‌برداری از شبکه توزیع برق شهر اقبالیه با برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی (فشرده) به شرح ردیف یک جدول ذیل و همچنین جهت خرید ۴۰ دستگاه تابلو […]

آگهی مناقصه یک مرحله‌ای عمومی همزمان با ارزیابی‌کیفی (فشرده)

 ( نوبت اول)

شرکت توزیع نیروی برق قزوین در نظر دارد نسبت به واگذاری برون‌سپاری عملیات نگهداری و بهره‌برداری از شبکه توزیع برق شهر اقبالیه با برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی (فشرده) به شرح ردیف یک جدول ذیل و همچنین جهت خرید ۴۰ دستگاه تابلو RTU مورد نیاز خود را با برگزاری مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی (فشرده) به شرح ردیف دو جدول از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید.

 

ردیف

شماره مناقصه

موضوع مناقصه

شرایط احراز

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه

مهلت زمانی دریافت
اسناد مناقصه از سایت

مهلت ارائه اسناد
پیشنهادی در سایت

زمان گشایش
 اسناد‌کیفی

زمان گشایش
 پاکت‌ها

۱

۰۴/۱۴۰۱

واگذاری برون‌سپاری عملیات نگهداری و بهره‌برداری از شبکه توزیع برق و روشنایی معابر و ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان برق در محدوده اداره برق اقبالیه

۱-گواهینامه صلاحیت پیمانکاری حداقل رتبه ۵ نیرو

۲- گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 

۲٫۲۳۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال

(دو میلیارد و دویست و سی و سه میلیون ريال)

 

 

از تاریخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۱ لغایت تاریخ ۰۲/۰۴/۱۴۰۱

 

 

حداکثر تا

ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۱

 

 

ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۱

 

 

ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۴/۱۴۰۱

۲

۱۷/۱۴۰۱

خرید ۴۰ تابلو RTU به همراه متعلقات آن (تابلو rtu ، مودم و pt هوایی)

 

۱٫۹۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال

(یک میلیارد و نهصد و چهل میلیون ريال)

 

شرکت‌های متقاضی بایستی اسناد مناقصه (الف، ب، ج) و اسناد و مدارک ارزیابی‌کیفی را به‌صورت جداگانه در سامانه ستاد بارگذاری نمایند

قبل از گشایش پاکت پیشنهادات (مناقصه) ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران انجام خواهد شد و فقط پاکات پیشنهاد مناقصه‌گرانی که در ارزیابی‌کیفی مناقصه مربوط تأیید و حد نصاب امتیاز را کسب نموده باشند. گشوده خواهد شد و پاکات سایر مناقصه‌گران عیناً مسترد خواهد شد.

 

نوع سپرده شرکت در مناقصه: مطابق بند ۸-۱ ماده ۸ آیین‌نامه تضمین معاملات شرکت‌های توزیع نیروی برق می‌باشد.

 اصل ضمانتنامه می‌بایست در پاکت دربسته و مطابق شرایط مندرج در اسناد مناقصه به دبیرخانه شرکت تحویل داده شوند

به پیشنهادهای فاقد امضاء مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود همچنین پیشنهادهای فاقد سپرده،

سپرده مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت (الف)

آدرس: قزوین، تقاطع ولیعصر (عج)، ابتدای خیابان طالقانی، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۳۳۲۳۹۲۷۰-۰۲۸

 اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام سایر استان‌ها در سایت سامانه (www.Setadiran.ir) بخش ” ثبت‌نام / پروفایل تأمین‌کننده / مناقصه‌گر ” موجود است

چاپ نوبت اول: ۲۸/۰۳/۱۴۰۱ چاپ نوبت: ۲۹/۰۳/۱۴۰۱

دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین