۳۵۴۸ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ۶۰۰ دستگاه راک رکتیفایر Indoor18kw با ۶ ماژول ۳kw

آگهی خرید ۶۰۰ دستگاه راک رکتیفایر Indoor18kw با ۶ ماژول ۳kw شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۶۰۰ دستگاه راک رکتیفایر Indoor18kw با ۶ ماژول ۳kw خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله‏‌ای ۱۰۰% ریالی از شرکت‌­های تولید‌کننده داخلی واجدشرایط دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه تولید محصولات […]

آگهی خرید ۶۰۰ دستگاه راک رکتیفایر Indoor18kw با ۶ ماژول ۳kw

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۶۰۰ دستگاه راک رکتیفایر Indoor18kw با ۶ ماژول ۳kw خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله‏‌ای ۱۰۰% ریالی از شرکت‌­های تولید‌کننده داخلی واجدشرایط دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه تولید محصولات موضوع مناقصه و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‏توانند از روز شنبه مورخ ۰۴/۰۴/۱۴۰۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۱/۰۴/۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اینترنتی tamin.mci.ir و ثبت‌نام ورود به‌حساب کاربری خود با پرداخت مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۲۳۹۳۲۴۹ از طریق درگاه پرداخت الکترونیک اسناد مناقصه را خریداری و دریافت نمایند.

لازم به ذکر است شرکت‌ها فقط می‌توانند جهت خرید اسناد به درگاه اینترنتی www.tamin.mci.ir مراجعه نمایند و پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به‌ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۵/۰۴/۱۴۰۱ به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی تا ساعت ۱۵:۰۰ تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز یکشنبه مورخ ۲۶/۰۴/۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۴:۰۰ در طبقه سوم برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده بدون حضور نماینده شرکت‌ها (به‌دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا) اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه معادل مبلغ ۴۸٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‏باشد که می‌بایست به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک‌بانکی تضمین شده ارائه شود. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی با شماره تلفن ۸۱۷۱۶۳۲۹ و یا آدرس ایمیلh.ghabileh@mci.ir (آقای مهندس قبیله محمدی)، در خصوص موارد بازرگانی با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۹۰ و یا آدرس ایمیل s.mardani @mci.ir (خانم مردانی) و در خصوص خرید اسناد و یا نحوه بارگذاری اسناد بر روی سایت با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۰۵ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت‌های حاضر در مناقصه بایستی به سامانه تأمین‌کنندگان همراه اول مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سامانه اقدام نمایند.

شرکت ارتباطات سیار ایران