۳۵۵۴ مناقصه – شرکت مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر اراک – تکمیل سالن مرکز همایش

   فراخوان‌عمومی شناسایی و ارزیابی پیمانکار(نوبت دوم) شرکت مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر اراک در نظر دارد تکمیل کل و یا بخشی از پروژه سالن مرکز همایش‌ها با ظرفیت بالغ بر ۴۰۰ نفر را با شرایط پرداخت نقدی و یا تهاتری با واحدهای برج بهاران اراک به پیمانکار ذی‌صلاح و دارای توان مالی واگذار نماید. لذا […]

 

 فراخوان‌عمومی شناسایی و ارزیابی پیمانکار(نوبت دوم)

شرکت مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر اراک در نظر دارد تکمیل کل و یا بخشی از پروژه سالن مرکز همایش‌ها با ظرفیت بالغ بر ۴۰۰ نفر را با شرایط پرداخت نقدی و یا تهاتری با واحدهای برج بهاران اراک به پیمانکار ذی‌صلاح و دارای توان مالی واگذار نماید.

لذا از کلیه پیمانکاران علاقمند و واجد صلاحیت فنی تجهیزاتی، مالی و دارای تجربیات مرتبط تخصصی دعوت به عمل می‌آید از تاریخ درج آگهی حداکثر به مدت سه روز کاری به دبیرخانه کمیسیون معاملات مجتمع واقع در شهر اراک، بلوار آیت اله اراکی، شرکت مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر با در دست داشتن معرفی‌نامه کتبی، مراجعه و ضمن بازدید از محل پروژه، اسناد ارزیابی‌کیفی را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت تحویل اسناد ارزیابی تکمیل شده توسط متقاضیان به دبیرخانه این شرکت روز یکشنبه مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۱ خواهد بود.

ارسال مدارک هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد ننموده و شرکت مجتمع سیاحتی و تفریحی امیرکبیر در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات و ادامه فرآیند فراخوان مختار است.

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی، متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۱۳۵۹۴۴-۰۸۶ تماس حاصل نمایند.

شرکت مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر