۳۵۶۵ مناقصه – شرکت تکنو انرژی سپهر کیش – عملیات ساخت، نصب و پیش راه‌اندازی فعالیت‌های پایپینگ

آگهی مناقصه‌عمومی به همراه ارزیابی‌کیفی شرکت تکنو انرژی سپهر کیش (تسکو) در نظر دارد عملیات ساخت، نصب و پیش راه‌اندازی فعالیت‌های پایپینگ، رنگ و عایق سکوی P4 و Q4 در پروژه رشادت واقع در شهرستان بوشهر را از طریق مناقصه‌عمومی به همراه ارزیابی‌کیفی (غیر یکپارچه) به پیمانکار واجد‌‌شرایط واگذار نماید. لذا از متقاضیان واجد‌شرایط دعوت […]

آگهی مناقصه‌عمومی به همراه ارزیابی‌کیفی

شرکت تکنو انرژی سپهر کیش (تسکو) در نظر دارد عملیات ساخت، نصب و پیش راه‌اندازی فعالیت‌های پایپینگ، رنگ و عایق سکوی P4 و Q4 در پروژه رشادت واقع در شهرستان بوشهر را از طریق مناقصه‌عمومی به همراه ارزیابی‌کیفی (غیر یکپارچه) به پیمانکار واجد‌‌شرایط واگذار نماید. لذا از متقاضیان واجد‌شرایط دعوت می‌شود حداکثر ظرف مدت ۱ روز پس از انتشار آگهی نوبت‌دوم، با ارسال ایمیل با موضوع اعلام تمایل به نشانی پست الکترونیک TENDER@TESCOOIL.COM اقدام و اسناد ارزیابی‌کیفی را دریافت و حداکثر تا مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۱مدارک ارزیابی‌کیفی را تکمیل و به نشانی: تهران، شهرک‌غرب، بلوار شهید دادمان، نبش شفق، ساختمان توحید، طبقه ۷ ارسال نمایند.

اسناد مناقصه پس از برگزاری فرآیند ارزیابی‌کیفی از طریق ایمیل به مناقصه‌گران داری صلاحیت ارسال می‌گردد.

*شایان ذکر می­باشد که هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می­باشد.

*موضوع ایمیل عبارت (نام شرکت + مناقصه انتخاب پیمانکار عملیات ساخت، نصب و پیش راه‌اندازی فعالیت‌های پایپینگ، رنگ و عایق سکوی P4 و Q4 پروژه رشادت) درج گردد.

۱-    محل اجرای کار: پروژه رشادت واقع در شهرستان بوشهر

۲-    مبلغ برآورد اولیه: ۴۵۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۳-    مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: تضمین شرکت در مناقصه به میزان ۱۵٫۰۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که
می­بایستی به یکی از صورت‌های ذیل تهیه گردد.(در مرحله ارزیابی‌کیفی نیاز به ارائه ضمانتنامه نمی‌باشد.)

ü     ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان فوق با اعتبار ۳ ماه.

ü     ارائه رسید واریز نقدی در وجه شرکت تکنو انرژی سپهر کیش.