۳۵۶۶ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ۹۳۷۵ سل باتری ۱۲ ولت ۲۰۰ آمپرساعت

دعوت‌نامه مناقصه عام دو مرحله‌ای – شماره ۰۸/۱۴۰۱ س  موضوع خرید ۹۳۷۵ سل باتری ۱۲ ولت ۲۰۰ آمپرساعت شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۹۳۷۵ سل باتری ۱۲ ولت ۲۰۰ آمپرساعت خود را از طریق مناقصه عام دومرحله‏ای از شرکت‌های داخلی دارای مجوز از وزارت صمت و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و […]

دعوت‌نامه مناقصه عام دو مرحله‌ای – شماره ۰۸/۱۴۰۱ س

 موضوع خرید ۹۳۷۵ سل باتری ۱۲ ولت ۲۰۰ آمپرساعت

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۹۳۷۵ سل باتری ۱۲ ولت ۲۰۰ آمپرساعت خود را از طریق مناقصه عام دومرحله‏ای از شرکت‌های داخلی دارای مجوز از وزارت صمت و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم آن به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‏توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۸/۰۴/۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اینترنتی tamin.mci.ir و ثبت‌نام/ ورود به‌حساب کاربری خود با پرداخت مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۲۳۹۳۲۴۹ از طریق درگاه پرداخت الکترونیک اسناد مناقصه را خریداری و دریافت نمایند و با توجه به مندرجات آنها اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به‌ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۵/۰۴/۱۴۰۱ به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی تا ساعت ۱۵:۰۰ تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز یکشنبه مورخ ۲۶/۰۴/۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۵:۰۰ در طبقه سوم برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه معادل ۳۷٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‏باشد که می‌بایست به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک‌بانکی تضمین شده جداگانه ارائه شود. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موارد فنی با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۵۵۲۲۹ آقای محمدی، موارد بازرگانی با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۹۹ (آقای شاطری) و موارد بارگذاری روی سایت با تلفن ۸۱۷۱۲۵۱۹ (آقای صفری) تماس حاصل نمایند.

 لازم به ذکر است هر یک از شرکت‏های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین‌کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.