۳۵۶۸ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – تعویض ۵۰۰۰ دستگاه کنتور

آگهی تجدید مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی‌ساده‌ شماره ۱۹-۱۴۰۱ شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد فراخوان “تعویض ۵۰۰۰ دستگاه کنتور، تعویض ۵۰۰ شیر یک‌طرفه و نصب ۱۲۰۰۰ پلاک دیواری در محدوده شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران” به شماره “۲۰۰۱۰۹۴۵۶۶۰۰۰۰۲۰” را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار […]

آگهی تجدید مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی‌ساده‌ شماره ۱۹-۱۴۰۱

شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد فراخوان “تعویض ۵۰۰۰ دستگاه کنتور، تعویض ۵۰۰ شیر یک‌طرفه و نصب ۱۲۰۰۰ پلاک دیواری در محدوده شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران” به شماره “۲۰۰۱۰۹۴۵۶۶۰۰۰۰۲۰” را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پیشنهادات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

 متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به‌صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.

۱-مواعد زمانی:

-تاریخ انتشار فراخوان: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۶/۰۴/۱۴۰۱

-مهلت دریافت اسناد فراخوان: ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۱

-مهلت ارسال پیشنهادات: حداکثر تا ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۱

-زمان گشایش پاکات ارزیابی‌کیفی‌: ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۸/۰۵/۱۴۰۱ در محل سالن کنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار

۲-برآورد مناقصه: معادل ۱۰٫۵۶۲٫۴۴۳٫۶۱۱ ریال (ده میلیارد و پانصد و شصت و دو میلیون و چهارصد و چهل و سه هزار و ششصد و یازده) ریال

۳-مدت کار: از تاریخ ابلاغ قرارداد به مدت دوازده ماه شمسی.

۴-شرایط شرکت‌کنندگان:

الف)دارای مدارک و مستندات دال بر انجام قرارداد با موضوع مشابه (حداقل دو مورد در پنج سال گذشته)

ب)دارای دو مورد رضایتنامه کتبی متناظر با قراردادهای ارائه شده در بند(الف)

ج)دارای گواهی صلاحیت پیمانکاری معتبر و مرتبط از وزارت کار به‌صورت رتبه ۵ تأسیسات و تجهیزات و یا دارای گواهینامه صلاحیت معتبر رتبه ۵ در رشته آب از سازمان برنامه بودجه کشور.

د)دارای گواهی صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

هـ)دارای مستندات وجود دفتر کار (تملک یا اجاره) در شهر تهران.

۵- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: معادل ۵۱۶٫۸۷۴٫۰۰۰ (پانصد و شانزده میلیون و هشتصد و هفتاد و چهار هزار) ریال می‌باشد که می‌توانند به‌صورت فیش واریز نقدی به‌حساب جاری ۳۰۰۳۱۱۹۷۷۱۸۸۱۲ و به شماره شبا ۳۲۰۶۰۰۳۰۰۳۰۱۱۰۹۷۷۱۸۸۱۰۰۲ IR بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه ولیعصر و یا ضمانتنامه معتبر بانکی به همان مبلغ به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران تهیه و در بخش تعیین شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری نمایند. پاکت الف (سپرده) می‌بایست با درج شماره مناقصه و مشخصات شرکت همزمان به‌صورت فیزیکی تحویل دبیرخانه گردد.

۶-محل تأمین اعتبار: بودجه جاری (طرح‌های غیر عمرانی)

۷-سایر شرایط: به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خرید اسناد مناقصه قابل برگشت نمی‌باشد. سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۷-نشانی سایت‌های اینترنتی: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور http://www.nww.ir و پایگاه ملی مناقصات ایران http://iets.mporg.ir و آبفای منطقه یک www.t1ww.tpww.ir و ستاد ایران www.setadiran.ir می‌باشد.

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه www.setadiran.ir بخش ثبت‌نام/ پروفایل تأمین‌کننده/ مناقصه‌گر موجود است.

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱