۳۵۷۵ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پرند – برون‌سپاری بخشی از خدمات قابل ارائه

  آگهي مناقصه‌عمومي شماره ۲-۵  شرکت عمران شهر جدید پرند، به‌آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار، روبروی درمانگاه سلام در نظر دارد نسبت به انتخاب کارگزار جهت برون‌سپاری بخشی از خدمات قابل ارائه به متقاضیان پروژه‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن را به شرکت­های واجدشرایط که توانایی انجام کار را داشته […]

 

آگهي مناقصه‌عمومي

شماره ۲-۵

 شرکت عمران شهر جدید پرند، به‌آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار، روبروی درمانگاه سلام در نظر دارد نسبت به انتخاب کارگزار جهت برون‌سپاری بخشی از خدمات قابل ارائه به متقاضیان پروژه‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن را به شرکت­های واجدشرایط که توانایی انجام کار را داشته و دارای گواهی صلاحیت پیمانکاری از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین گواهینامه صلاحیت خدمات مشاوره، از گروه معماری (پایه ۲ تخصص ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و نظامی) از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ‌باشند را به شماره سیستمی ۲۰۰۱۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۱۳ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی، واگذار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از مرحله دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه­گران و گشایش پاکت‌ها اعلام به برنده و غیره از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به‌آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم به ذکر است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت در سامانه مذکور، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه یاد شده جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

جمع كل برآورد: ۱۲۵٫۲۹۵٫۳۶۱٫۷۶۷ ریال

نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌اي

نوع و تضمين شركت در مناقصه: ضمانت‌نامه بانكي به مبلغ ۶٫۲۶۴٫۷۶۸٫۰۸۸ ریال حسب بخشنامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ و همچنین اصلاحیه آن به شماره ۵۲۱۱/ت ۵۷۵۹۲هـ مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۰ هيأت محترم وزيران كه در مشخصات مناقصه قيدگرديده است.

الف)چاپ آگهی نوبت اول در روزنامه ایران و مناقصهمزایده مورخ ۰۴/۰۵/۱۴۰۱ و چاپ آگهی نوبت‌دوم در روزنامه ایران مورخ ۰۵/۰۵/۱۴۰۱ می‌باشد.

ب) مهلت دریافت اسناد مناقصه برای متقاضیان واجدشرایط، روز سه‌شنبه مورخ ۰۴/۰۵/۱۴۰۱ تا روز دوشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۱ از سامانه مذکور می‌باشد.

پ) آخرین مهلت ثبت اسناد مذکور در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ساعت ۱۳:۰۰ ظهر روز شنبه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۱ می‌باشد.

ت) آخرین مهلت ارسال پاکت الف (تضمین) به‌صورت لاک و مهر شده تا ساعت ۱۳:۰۰ ظهر روز شنبه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۱ به دبيرخانه شرکت عمران شهر جدید پرند الزامی می‌باشد. (در صورت عدم ارائه اصل پاکت الف (تضمین) پاکت ب و ج گشایش نمی‌گردد)

ث) تاريخ گشايش پيشنهادها مورخ ۲۳/۰۵/۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰ صبح (اتاق جلسات)

 در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، متقاضیان می‌توانند با تلفن ۵-۵۶۷۹۰۰۵۱-۰۲۱ با داخلی ۲۲۱ بابت اسناد و داخلی ۲۶۸ بابت مسائل فنی با آقای مهندس نویدی‌آذر تماس حاصل نمایند.

توجه ۱: مناقصه­گران شرکت­کننده در مناقصه فوق می­توانند به‌صورت پیمانکار مشاور (جوینت ونچر) شرکت نمایند.

توجه ۲: امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد پاکت‌های (ب) و (ج) الزامی می‌باشد.

 

شرکت عمران شهر جدید پرند