۳۵۷۹ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ۶۰۰ دستگاه کولر صنعتی AC

تمدید مناقصه عام دو مرحله‌ای- دو بخشی- شماره ۶/۱۴۰۱ س –  موضوع خرید ۶۰۰ دستگاه کولر صنعتی AC شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۶۰۰ دستگاه کولر صنعتی AC خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله‏ای و دو بخشی از شرکت‌های داخلی دارای مجوز از وزارت صمت و براساس شرایط مناقصه، طرح […]

تمدید مناقصه عام دو مرحله‌ای- دو بخشی- شماره ۶/۱۴۰۱ س

 موضوع خرید ۶۰۰ دستگاه کولر صنعتی AC

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۶۰۰ دستگاه کولر صنعتی AC خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله‏ای و دو بخشی از شرکت‌های داخلی دارای مجوز از وزارت صمت و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم آن به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‏توانند از روز شنبه مورخ ۰۸/۰۵/۱۴۰۱ لغایت روز شنبه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اینترنتی tamin.mci.ir و ثبت‌نام/ ورود به‌حساب کاربری خود با پرداخت مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ریال با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۲۳۹۳۲۴۹ از طریق درگاه پرداخت الکترونیک اسناد مناقصه را خریداری و دریافت نمایند و با توجه به مندرجات آنها اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به‌ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۱ به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی تا ساعت ۱۵:۰۰ تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز یکشنبه مورخ ۲۳/۰۵/۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۵:۰۰ در طبقه سوم برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه برای هر بخش معادل ۶٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‏باشد که می‌بایست به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک‌بانکی تضمین شده جداگانه ارائه شود. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با آقای پورشه با شماره‌های ۸۸۶۴۰۹۰۲ و ۸۱۷۱۲۵۸۶ تماس حاصل نمایند.

 لازم به ذکر است هر یک از شرکت‏های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین‌کنندگان همراه اول به‌نشانی www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.