۳۵۹۵ مزایده – بانک صادرات ايران – فروش املاک مازاد و تمليکي

  آگهی مزايده فروش املاک مازاد و تمليکي بانک صادرات ايران مدیریت شعب استان قم مزایده‌عمومی شماره ۰۱/۱۴۰۱ بانک صادرات ايران مديريت شعب استان قم در نظر دارد تعدادي از املاک مازاد خود را از طريق مزايده‌عمومی به فروش برساند. متقاضيان مي‌توانند جهت کسب اطلاع بيشتر و دريافت اسناد مزايده، مطالعه مدارک و بازديد از […]

 

آگهی مزايده فروش املاک مازاد و تمليکي بانک صادرات ايران مدیریت شعب استان قم مزایده‌عمومی شماره ۰۱/۱۴۰۱

بانک صادرات ايران مديريت شعب استان قم در نظر دارد تعدادي از املاک مازاد خود را از طريق مزايده‌عمومی به فروش برساند. متقاضيان مي‌توانند جهت کسب اطلاع بيشتر و دريافت اسناد مزايده، مطالعه مدارک و بازديد از املاک مورد نظر خود، از تاريخ انتشار آگهي ۳۱/۰۵/۱۴۰۱ همه‌روزه در ساعات اداری به دايره تدارکات و ساختمان به نشانی: قم، میدان امام خمینی(ره)، طبقه همکف سرپرستی بانک صادرات قم، مراجعه و يا با شماره تلفن ۳۶۶۰۰۲۳۸-۰۲۵ تماس حاصل نمايند، آخرين مهلت خريد اسناد تا پایان وقت اداری شنبه مورخ ۰۵/۰۶/۱۴۰۱ مي‌باشد و پاکت‌هاي حاوي پيشنهادهای خريد خود را تا قبل از ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴/۰۶/۱۴۰۱ به دبيرخانه اين مديريت تسليم و رسيد اخذ نمايند. جلسه گشايش پاکات پيشنهادی خريد شرکت‌کنندگان، در روز سه‌شنبه مورخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۰:۰۰ در ساختمان مرکزي بانک صادرات قم، واقع در قم میدان امام خمینی(ره)، طبقه چهارم، سالن کمیته معاملات بانک، با حضور مسئولين ذي‌ربط مفتوح و قرائت خواهد شد. بدین‌وسیله از تمامی شرکت‌کنندگان در مزايده در جلسه گشايش دعوت به‌عمل آورده می‌شود و حضور شرکت‌کنندگان اختياري و منوط به ارائه رسيد تسليم پاکت‌ها و ارائه کارت ملی مي‌باشد.

توضيحات و شرايط:

۱- جهت خريد پاکت مزايده و دريافت اسناد و اوراق مزايده ارائه فيش واريزي به مبلغ ۸۰۰٫۰۰۰ ريال (هشتصد هزار ريال) به شماره‌حساب ۰۱۰۶۵۸۲۵۰۴۰۰۲ به‌نام دايره حسابداري و بودجه نزد بانک صادرات و نام واریز کننده صرفاً به‌نام شرکت‌کننده در مزایده (متقاضی) الزامي است.

۲- خریدار متعهد به رعایت کل مفاد شرایط و تعهدات مزایده می‌باشد که در اسناد و اوراق مزایده توسط بانک ارائه می‌گردد.

۳- بازدید از املاک و مطالعه مدارک و سوابق املاک قبل از شرکت در مزايده برای تمامی شرکت‌کنندگان در مزایده امکان‌پذیر می‌باشد و مسئولیت عدم بازدید برعهده شرکت‌کننده می‌باشد و حق هرگونه ادعا و اعتراضی را ندارد.

۴- بانک در رد يا قبول هریک از پيشنهادها یا انصراف از مزایده در خصوص آن ملک و یا ابطال مزایده بدون ذکر دلیل در هر مرحله مختار است.

۵- کليه املاک عرضه شده با وضع موجود به فروش مي‌رسند و هرگونه عوارضی و یا جریمه‌ای بابت اضافه بنای ساخت در ملک به‌عهده خریدار بوده و وضعیت ظاهری و کنونی ملک ملاک فروش است و بانک هیچ‌گونه تعهدی در اخذ صدور گواهی عدم خلاف و یا پایان کار ملک ندارد.

۶- مبلغ پیشنهادی باید مشخص، معین یا براساس درصد کسر یا اضافه نسبت به واحد بهای اعلام شده تعیین، بدون ابهام و خط‌خوردگی و بایستی عبارات عددی و حروفی مبلغ پیشنهادی یکسان باشد و در پاکات مهر و موم شده (سربسته) تحویل گردد.

۷- مسئوليت تخليه و کليه هزينه‌هاي متعلقه مربوط به املاک داراي متصرف به عهده خريدار مي‌باشد.

۸- هزینه‌های حق‌الزحمه ارزیابی کارشناسی و درج آگهی برگزاری مزایده و پرداخت هزینه‌های حق‌الثبت و حق‌التحریر و استعلامات و غیره در دفترخانه اسناد رسمی به‌عهده برنده مزایده می‌باشد.

۹ مبلغ پیشنهادی خریدار حداقل می‌بایست سه ماه اعتبار داشته باشد.

۱۰-نوع و مبلغ تضمین شرکت در مزایده: نوع تضمین شرکت در مزایده بابت هر ملک به میزان مبلغ وجه سپرده تودیعی بایستی ضمانتنامه بانکی(غیر از بانک صادرات) یا چک‌بانکی بانک صادرات ایران یا رسید واریز وجه نقد به‌حساب سپهری بانک صادرات به شماره ۰۱۰۶۵۸۲۵۰۴۰۰۲ به‌نام دايره حسابداري و بودجه مديريت شعب بانک صادرات قم باشد. تذکر: نام واریز‌کننده وجه نقد در شماره‌حساب اعلامی و همچنین نام درخواست‌کننده ضمانتنامه یا چک‌بانکی بایستی به‌نام شرکت‌کننده (متقاضی خرید) باشد.

۱۱- مزایده‌گران در صورت مشاهده هرگونه ابهام در شرایط مزایده می‌بایست حداکثر ظرف مدت ۳ روز کاری پس از پایان مهلت دریافت اسناد، مراتب را به‌صورت کتبی به مدیربت شعب بانک صادرات قم اعلام نمایند.

۱۲- در صورت انصراف و یا امتناع برنده از پرداخت ثمن پیشنهادی در موعد مقرر (حداکثر ۵ روز بعد از تاریخ ابلاغ کتبی جهت مراجعه برنده مزایده) و انعقاد قرارداد، تضمین شرکت در مزایده وی ضبط می‌گردد.

۱۳- در خصوص املاک واحدهای تولیدی واقع در شرکت شهرک‌های صنعتی شکوهیه قم انتقال حق جانشینی و هزینه‌های نقل و انتقال تماماً بر عهده برنده مزایده می‌باشد و برنده مزایده متعهد می‌گردد نسبت به احیا و فعال‌سازی واحد تولیدی اقدام نماید.

۱۴- متراژ املاک به‌صورت تقریبی می‌باشد.

۱۵- شرکت‌کنندگان در خصوص هر ملک تنها مجاز به ارائه یک پیشنهاد می‌باشد و در صورت پیشنهادهای متعدد ، تمامی پیشنهاد آن‌ها باطل اعلام می‌گردد.

شرايط پرداخت:

۱۰۰-۱ درصد نقد

 شرايط پرداخت اقساطی: به‌صورت حداقل ۱۰% نقد و ۹۰% اقساط حداکثر ۶۰ ماه با حداکثر نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار مي‌باشد.

 تبصره ۱ : در شرايط مساوي بودن قيمت‌هاي پيشنهادي اولويت صرفاً با پيشنهاد ” نقدي” است.

 تبصره ۲: چنانچه بين قيمت پيشنهادي”نقدي” و ” نقد و اقساطي اختلاف بيش از ۱۰ درصد باشد پيشنهاد‌دهنده قيمت بالاتر برنده خواهد بود و اگر اختلاف تا ده درصد باشد، پيشنهاد‌دهنده با شرايط نقدي برنده می‌باشد.

تبصره ۳: در شرايط مساوي بودن قيمت‌هاي پيشنهادي “نقد و اقساط” اولويت با درصد “حصه نقدي” بيشتر و مدت زمان پرداخت اقساط کمتر مي‌باشد.

 

** ” درج یکسان عبارات عددی و حروفی رقم پیشنهادی مزایده‌گر در فرم پیشنهاد قیمت ملاک تعیین و تشخیص برنده مزایده می‌باشد.