۳۶۱۳ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – عملیات تکمیل کارهای باقیمانده در محوطه‌ها و معابر فاز ۹

    وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پردی  کد: ۱۴/-۴۰۱-۲۰۰-ر نوبت:اول “آگهی فراخوان مناقصه‌عمومی همزمان با ارزیابی‌کیفی(یکپارچه)” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۵ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۵/۸۸۵ مورخ ۳۱/۳/۱۴۰۱ نسبت به انتخاب پیمانکار واجد‌شرایط اقدام نماید. از پیمانکاران دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح […]

 

 

وزارت راه و شهرسازی

شرکت عمران شهر جدید پردی

 کد: ۱۴/-۴۰۱-۲۰۰-ر

نوبت:اول

“آگهی فراخوان مناقصه‌عمومی همزمان با ارزیابی‌کیفی(یکپارچه)”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۵ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۵/۸۸۵ مورخ ۳۱/۳/۱۴۰۱ نسبت به انتخاب پیمانکار واجد‌شرایط اقدام نماید. از پیمانکاران دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

۱- موضوع: اجرای عملیات تکمیل کارهای باقیمانده در محوطه‌ها و معابر فاز ۹ قدیم شهر جدید پردیس.

۲- نوع فراخوان: عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی‌کیفی(روش فشرده).

۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۱۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۶۹ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت، بارگذاری اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۴- نام و نشانی دستگاه: کیلومتر ۱۷ آزادراه تهران پردیس، شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان پیام، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس، تلفن: ۶۰۰ و ۷۶۲۷۵۵۰۰-۰۲۱ داخلی ۲۰۳

۵- مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.

۶- برآورد اولیه: ۱۴۷٫۵۴۵٫۰۰۲٫۰۸۱ ریال (یکصد و چهل و هفت میلیارد و پانصد و چهل و پنج میلیون و دو هزار و هشتاد و یک ریال) به‌صورت ۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر.

۷-تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند الف ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ مبلغ ۷٫۳۷۷٫۲۵۰٫۱۰۴ ریال (هفت میلیارد و سیصد و هفتاد و هفت میلیون و دویست و پنجاه هزار و یکصد و چهار ریال)

۸– گواهینامه صلاحیت: حداقل رتبه ۴ در رشته ابنیه و رتبه ۵ در رشته راه (توأم)، از سازمان برنامه و بودجه کشور (دارای ظرفیت کاری و ریالی مجاز) و معتبر بودن اسم شرکت در پایگاه http://sajar.mporg.ir برای مناقصه‌گران ضروری است.

 ۹- در اجرای مواد ۲ و ۶ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی پیمانکاران، ارائه صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ در پاکت “اسناد ارزیابی‌کیفی” الزامی است در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.

۱۰-دریافت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از روز دوشنبه‌ مورخ ۲۱/۰۶/۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه مورخ ۳۰/۰۶/۱۴۰۱ از ساعت ۰۸:۰۰الی ۱۶:۳۰

۱۱- تحویل پاکت اسناد ارزیابی‌کیفی و پاکت اسناد مناقصه”پاکت‌های الف، ب و ج”:

۱-۱۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۶/۰۷/۱۴۰۱ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۲-۱۱-به‌صورت فیزیکی(فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۶/۰۷/۱۴۰۱ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

۱۲– زمان و محل گشایش پاکات:

۱-۱۲- اسناد ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۸/۰۷/۱۴۰۱ در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۲-۱۲- زمان و محل گشایش پاکت‌ اسناد مناقصه”پاکت های الف، ب و ج”: ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲/۰۸/۱۴۰۱

۱۳– هزینه خرید اسناد از سامانه ستاد ایران: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک‌میلیون ریال) است.

۱۴- پیمانکاران ابتدا ارزیابی‌کیفی می‌شوند و طی مراحل بعدی، منوط به کسب حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی می‌باشد.

۱۵-سایر اطلاعات در اسناد مندرج است.

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس