۳۶۲۶ مزایده – مرکز خرید شهید بابایی – اجاره تعدادی غرفه

 فراخوان مزایده‌‌عمومی اجاره غرفه، ساختمان، کارگاه و زمین مرکز خرید شهید بابایی در نظر دارد از طریق مزایده‌‌عمومی تعدادی غرفه، ساختمان، کارگاه و زمین، با کاربری معین را به متقاضیان ذی‌صلاح به‌صورت اجاره یک‌ساله واگذار نماید. شرایط کلی مزایده: ۱-    لازم است متقاضیان محترم جهت شرکت در مزایده و بازدید از محل از روز دوشنبه […]

 فراخوان مزایده‌‌عمومی اجاره غرفه، ساختمان، کارگاه و زمین

مرکز خرید شهید بابایی در نظر دارد از طریق مزایده‌‌عمومی تعدادی غرفه، ساختمان، کارگاه و زمین، با کاربری معین را به متقاضیان ذی‌صلاح به‌صورت اجاره یک‌ساله واگذار نماید.

شرایط کلی مزایده:

۱-    لازم است متقاضیان محترم جهت شرکت در مزایده و بازدید از محل از روز دوشنبه مورخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۱ از ساعت ۰۸:۳۰ صبح الی ۱۶:۰۰ عصر و پنج‌شنبه تا ساعت ۱۲:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۹/۰۷/۱۴۰۱ به دفتر مزایده واقع در تهران، انتهای اتوبان شهید بابایی‌شرق، روبروی شهرک شهید ‌بهشتی، آستان شهدای گمنام، مراجعه و یا با شماره تلفن: ۰۹۳۶۶۸۴۹۷۳۴ تماس حاصل نمایند.

۲-    سپرده شرکت در مزایده معادل مبلغ پایه هر غرفه می‌باشد.

۳-    هزینه چاپ فراخوان و تبلیغات بر عهده برندگان مزایده می‌باشد.

۴-    برگزارکننده مزایده در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۵-    هزینه تهیه اسناد هر غرفه، مبلغ ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

۶-    متقاضیان مکلف به ارائه اسناد و مدارک لازم مربوط به سوابق تجربی و کاری خود در ارتباط با شغل پیشنهادی، مطابق با اسناد درخواستی می‌باشند.

۷-    برندگان مزایده می بایست دو برابر قیمت پیشنهادی خود را به عنوان ودیعه به حساب مرکز خرید شهید بابایی واریز نمایند.

غرفه با کاربری: فروشگاه اتکا، پوشاک، کادویی، تعمیر و فروش ماشین‌های اداری، لوازم‌التحریر و لوازم فرهنگی، خیاطی و پوشاک، انباری، عطر و ادکلن، خرازی، موتورسازی و دوچرخه‌سازی، لوازم‌تزئینی و بدنه‌خودرو، لوازم‌خانگی، دفتر کار، دفتر فنی و تأسیسات، گل‌فروشی، کافی‌شاپ، فروش صنایع‌دستی و سوغات، شیرینی‌فروشی، شهربازی (بازی‌های کودکان)، گلخانه و پرورش گل و گیاه، مکانیکی سبک، صافکاری، نقاشی، باطری‌سازی، فروش لوازم‌یدکی و غرفه با کاربری پیشنهادی