۳۶۲۹ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید توسعه سایت آموزش

آگهی مناقصه عام دومرحله‌ای شماره ۱۱/۱۴۰۱ س با موضوع خريد توسعه سایت آموزش آکادمی همراه   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید توسعه سایت آموزش آکادمی همراه، خود را از طریق مناقصه عام دومرحله‌ای ۱۰۰% ريالي از شرکت­های داخلی واجد شرایط و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به انجام […]

آگهی مناقصه عام دومرحله‌ای شماره ۱۱/۱۴۰۱ س با موضوع خريد توسعه سایت آموزش آکادمی همراه

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید توسعه سایت آموزش آکادمی همراه، خود را از طریق مناقصه عام دومرحله‌ای ۱۰۰% ريالي از شرکت­های داخلی واجد شرایط و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‏توانند از روز شنبه مورخ ۰۹/۰۷/۱۴۰۱ لغایت روز یک‌شنبه مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اینترنتی tamin.mci.ir و ثبت‌نام/ ورود به‌حساب کاربری خود با پرداخت مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ریال با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۲۳۹۳۲۴۹ از طریق درگاه پرداخت الکترونیک اسناد مناقصه را خریداری و دریافت نمایند و با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به‌ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۷/۱۴۰۱ به آدرس میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی تا ساعت ۱۴:۰۰ تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز سه‌شنبه مورخ ۲۶/۰۷/۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۵:۰۰ در طبقه سوم برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده بدون حضور نماینده شرکت‌ها (به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا) اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

 ضمنأ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه معادل ۱٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می‏باشد که می‌بایست به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک‌بانکی تضمین‌شده جداگانه ارائه شود. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موارد فنی با شماره تلفن: ۰۹۱۲۴۳۶۹۶۷۶آقای شریف و یا با ایمیل ext.sa.sharif@mci.ir، موارد بازرگانی با شماره تلفن: ۸۱۷۱۲۵۹۶ (خانم کشاورز) و موارد بارگذاری روی سایت با تلفن ۸۱۷۱۲۵۱۹ (آقای صفری) تماس حاصل نمایند.

 لازم به ذکر است هر یک از شرکت‏های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین‌کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.