۳۶۳۵ مزایده – شرکت مخابرات ايران – منطقه اردبيل – واگذاری پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰ استان به تعداد ۴ خط

آگهی مزایده‌عمومی دومرحله‌ای  شماره  ۳/۱۴۰۱ دستگاه مزایده گزار شرکت مخابرات ايران – منطقه اردبيل موضوع مزایده واگذاری پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰ استان به تعداد ۴ خط تضمين شرکت در مزایده پیشنهاددهندگان بايستی تضمينی به مبلغ ۹۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به‌صورت ضمانتنامه بانکی يا چک‌بانکی رمزدار(چک تضمین‌شده) تهيه و تسليم و يا نقداً به‌حساب شماره ۵۷۸۹۴۳۵۸۶۵ ( با کد […]

آگهی مزایده‌عمومی دومرحله‌ای  شماره  ۳/۱۴۰۱

دستگاه مزایده گزار

شرکت مخابرات ايران – منطقه اردبيل

موضوع مزایده

واگذاری پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰ استان به تعداد ۴ خط

تضمين شرکت در مزایده

پیشنهاددهندگان بايستی تضمينی به مبلغ ۹۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به‌صورت ضمانتنامه بانکی يا چک‌بانکی رمزدار(چک تضمین‌شده) تهيه و تسليم و يا نقداً به‌حساب شماره ۵۷۸۹۴۳۵۸۶۵ ( با کد شناسه ۱۰۰۰۰۸۰۸۰۱۶۱ ) نزد بانك ملت شعبه مرکزی اردبيل واريز و فيش آن را ارائه نمايند.

ضمناً به پيشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از ميزان مقرر، چک شخصی و نظاير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد.

مدت فروش اسناد مزایده

۵ روز کاری شرکت پس از چاپ آگهی

آخرین‌مهلت تحويل مدارک و اسناد مزایده

۵ روز کاری شرکت پس از آخرین‌مهلت فروش اسناد مزایده

چگونگی و محل دريافت اسناد مزایده

اشخاص حقوقی می‌توانند با ارائه فيش واريزی به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ريال به‌حساب ۱۶۶۰۲۶۰۲۳۲ ( با کد شناسه ۱۰۰۰۰۸۰۱۱۹۱۲۰ ) نزد بانک ملت شعبه مرکزی اردبيل به اداره پشتيبانی و تدارکات واقع در اردبيل، خ جمهوری اسلامی، ميدان مخابرات، ساختمان مخابرات منطقه اردبيل، طبقه دوم مراجعه و اسناد را دريافت نمايند و یا با واريز مبلغ ۲۵۰٫۰۰۰ ريال به‌حساب فوق در مهلت مقرر از طريق اينترنت به سايت اين شرکت به آدرس

 www. Ardebil.tci.ir مراجعه و اسناد را دريافت نمایند و جهت اطلاع از آخرين تغييرات احتمالی در اسناد مزایده بايستی تا پايان مهلت تحويل پيشنهادات به سايت مذکور مراجعه نمايند.

در ضمن به پيشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش، فاقد لاک و مهر و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.

محل تحويل پيشنهادات

اردبيل، خ جمهوری اسلامی، ميدان مخابرات، ساختمان مخابرات منطقه اردبيل، طبقه همکف، دبيرخانه

شماره تلفن تماس و دورنگار

۳۳۳۵۵۱۱۰-۰۴۵

۳۳۳۶۳۵۵۵-۰۴۵

– گشایش پاکت‌ها در اولین روز کاری شرکت پس از اتمام مهلت تحويل مدارک و اسناد رأس ساعت ۱۰:
۰۰ صبح در دفتر مدیر منطقه انجام خواهد شد.

ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مزایده مندرج می‌باشد.

 

نوضیح اینکه روزهای کاری شرکت مخابرات منطقه اردبیل برای فروش اسناد و تحویل پاکت از روز شنبه تا چهارشنبه ۰۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و پنجشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ می‌باشد.

تاريخفروقققش چاپ آگهی:۲۶/۶/۹۸  – روزنامه مزایده مزايده    و

مهلت  فروش اسناد تا مورخه : ۳/۷/۹۸(چهارشنبه ) –   مهلت تحويل پاکت تا مورخه :۹/۷/۹۸   (سه شنبه )  – خ  بازگشائی پاکتها :۱۰/۷/۹۸(چهارشنبه )