۳۶۴۲ مزایده – بانک صادرات ایران مدیریت شعب استان اصفهان – فروش محصول کیوی

آگهی مزایده  بانک صادرات ایران مدیریت شعب استان اصفهان در نظر دارد محصول کیوی باغ نشتارود خود را واقع در شهرستان نشتارود استان مازندران از طریق مزایده‌عمومی و به‌صورت کلی به فروش برساند. لذا متقاضیان می‌توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر و برآورد قیمت به محل باغ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۱۳۶۶۹۱۰۹۰ […]

آگهی مزایده

 بانک صادرات ایران مدیریت شعب استان اصفهان در نظر دارد محصول کیوی باغ نشتارود خود را واقع در شهرستان نشتارود استان مازندران از طریق مزایده‌عمومی و به‌صورت کلی به فروش برساند. لذا متقاضیان می‌توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر و برآورد قیمت به محل باغ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۱۳۶۶۹۱۰۹۰ تماس حاصل نمایند و پاکت‌های پیشنهاد خود را شامل: برگه پیشنهاد قیمت، مدارک هویتی متقاضی و چک ضمانت حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۰۸/۰۸/۱۴۰۱ به دبیرخانه بانک صادرات اصفهان به نشانی اصفهان، میدان آزادی، ابتدای خیابان سعادت‌آباد، ساختمان مرکزی بانک صادرات، طبقه ۸ یا به نماینده بانک تحویل و رسید اخذ نمایند.

·       چک ضمانت بایستی یک فقره چک‌بانکی به ارزش ۱۰% مبلغ پیشنهادی در وجه دایره حسابداری و بودجه بانک صادرات ایران مدیریت شعب اصفهان باشد.

·       بازدید از باغ و نوع محصول الزامی است.

·       کلیه هزینه‌های برداشت محصول شامل مخارج کارگری، ایاب و ذهاب، باربری و … بر عهده خریدار است.

به‌منظور رفاه حال شرکت‌کنندگان در مزایده، نماینده بانک صادرات اصفهان در مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ از ساعت ۸:۰۰ صبح لغایت ۱۴:۰۰ در محل باغ حاضر می‌باشد.

آدرس: مازندران، تنکابن، نشتارود، خیابان خزرخز، بعد از کارخانه نئوپان پارس، نرسیده به سردخانه توچال