۳۶۵۳ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – انجام خدمات مربوط به تصحیح قرارداد انشعاب

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی ساده (همزمان)  موضوع: شماره ۲۵-۱۴۰۱ شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد فراخوان «انجام خدمات مربوط به تصحیح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب، پیش فروش و فروش انشعاب نصب‌شده فاضلاب و وصول مطالبات معوقه حق انشعاب آب و فاضلاب و معوقه آب‌بها (خدمات درآمدی) در […]

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی ساده (همزمان)

 موضوع: شماره ۲۵-۱۴۰۱

شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد فراخوان «انجام خدمات مربوط به تصحیح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب، پیش فروش و فروش انشعاب نصب‌شده فاضلاب و وصول مطالبات معوقه حق انشعاب آب و فاضلاب و معوقه آب‌بها (خدمات درآمدی) در محدوده ناحیه یک شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران» به شماره “۲۰۰۱۰۹۴۵۶۶۰۰۰۰۲۵” را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

 متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی به‌صورت برخط (برای کلیه صاحبان امضای مجاز) و مهرسازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

۱-مواعد زمانی:

-تاریخ انتشار فراخوان: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴/۰۸/۱۴۰۱

-مهلت دریافت اسناد فراخوان: ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۱/۰۸/۱۴۰۱

-مهلت ارسال پیشنهادات: ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۵/۰۹/۱۴۰۱

-زمان گشایش پاکات: ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۶/۰۹/۱۴۰۱ در محل سالن کنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار

۲-مدت کار: به مدت ۱۲ (دوازده) ماه شمسی.

۳-شرایط اختصاصی:

الف- سابقه اجرایی حداقل ۳ فقره قرارداد خدمات درآمدی و یا خدمات مشترکین در شرکت‌های آب و فاضلاب با حداقل سقف قرارداد ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

ب- ارائه حداقل دو سال مفاصا حساب مالیاتی از ۵ سال گذشته

ج- دارا بودن حداقل یک نفر از اعضای هیأت مدیره با تحصیلات لیسانس و بالاتر

د- ارائه رضایت‌نامه از مناقصه‌گزاران قبلی در قراردادهای خدمات درآمدی (حداقل ۳ مورد)

از دفتر قراردادها و امور بازرگانی و معاون درآمد و امور مشرکین و یا مدیرعامل شرکت‌های آب و فاضلاب

ه- ارائه تأییدیه صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا مدارکی دال بر ثبت‌نام

ی- ارائه تأییدیه صلاحیت پیمانکاری از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

و- ارائه مدارک لازم جهت داشتن دفتر کار در شهر تهران

۴- برآورد اجرای کار: ۱۸٫۳۸۱٫۱۸۹٫۵۶۰ ریال (هجده میلیارد و سیصد و هشتادویک میلیون و یکصد و هشتاد و نه هزار و پانصد و شصت ریال)

 ۵- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۷۵۱٫۴۳۶٫۰۰۰ ریال (هفتصد و پنجاه‌ویک میلیون و چهارصد و سی‌وشش هزار ریال) می‌باشد که می‌توانند به‌صورت فیش واریز نقدی به‌حساب جاری ۳۰۰۳۱۱۹۷۷۱۸۸۱۲ و به شماره شبا ۳۲۰۶۰۰۳۰۰۳۰۱۱۰۹۷۷۱۸۸۱۰۰۲ IR بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه ولیعصر و یا ضمانتنامه معتبر بانکی به همان مبلغ به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران تهیه و در بخش تعیین‌شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری نمایند. پاکت الف (سپرده) می‌بایست با درج شماره مناقصه و مشخصات شرکت همزمان به‌صورت فیزیکی تحویل دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان فنا خسرو، پلاک ۱۸، شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران، طبقه اول، واحد دبیرخانه گردد.

۶- محل تأمین اعتبار: بودجه جاری (طرح‌های غیر عمرانی).

۷- سایر شرایط: به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خرید اسناد مناقصه قابل‌برگشت نمی‌باشد. سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۸- نشانی سایت‌های اینترنتی: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور http://www.nww.ir و ملی مناقصات http://iets.mporg.ir و آبفای منطقه یک www.t1ww.tpww.ir و ستاد ایران www.setadiran.ir می‌باشد.

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه www.setadiran.ir بخش ثبت‌نام/ پروفایل تأمین‌کننده/ مناقصه‌گر موجود است.

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱