۳۶۵۵ مزایده – بانک صادرات ایران مدیریت شعب استان اصفهان – فروش محصول کیوی باغ نشتارود

                  آگهی تجدید مزایده  بانک صادرات ایران مدیریت شعب استان اصفهان در نظر دارد محصول کیوی باغ نشتارود خود را واقع در شهرستان نشتارود استان مازندران از طریق مزایده‌عمومی و به‌صورت کلی به فروش برساند. لذا متقاضیان می‌توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر و برآورد قیمت به محل باغ مراجعه و یا با شماره […]

                  آگهی تجدید مزایده

 بانک صادرات ایران مدیریت شعب استان اصفهان در نظر دارد محصول کیوی باغ نشتارود خود را واقع در شهرستان نشتارود استان مازندران از طریق مزایده‌عمومی و به‌صورت کلی به فروش برساند. لذا متقاضیان می‌توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر و برآورد قیمت به محل باغ مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۶۶۹۱۰۹۰-۰۳۱ تماس حاصل نمایند و پاکت‌های پیشنهاد خود را شامل: برگه پیشنهاد قیمت، مدارک هویتی متقاضی و چک ضمانت حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۲۶/۰۸/۱۴۰۱ به دبیرخانه بانک صادرات اصفهان به نشانی: اصفهان، میدان آزادی، ابتدای خیابان سعادت‌آباد، ساختمان مرکزی بانک صادرات، طبقه ۸ یا به نماینده بانک تحویل و رسید اخذ نمایند.

·       چک ضمانت بایستی یک فقره چک‌بانکی به ارزش ۱۰% مبلغ پیشنهادی در وجه دایره حسابداری و بودجه بانک صادرات ایران مدیریت شعب اصفهان باشد.

·       بازدید از باغ و نوع محصول الزامی است.

·       کلیه هزینه‌های برداشت محصول شامل مخارج کارگری، ایاب و ذهاب، باربری و … بر عهده خریدار است.

به‌منظور رفاه حال شرکت‌کنندگان در مزایده، نماینده بانک صادرات اصفهان در مورخ ۲۵/۰۸/۱۴۰۱ از ساعت ۰۸:۰۰ صبح لغایت ۱۴:۰۰ در محل باغ حاضر می‌باشد.

آدرس: مازندران، تنکابن، نشتارود، خیابان خزر خز، بعد از کارخانه نئوپان پارس، نرسیده به سردخانه توچال