۳۶۷۱ مناقصه – شركت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران – خدمات مربوط به تصحيح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب

    آگهي مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی (همزمان) شماره ۲۶-۱۴۰۱ شركت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران در نظر دارد فراخوان انجام خدمات مربوط به تصحيح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب، پیش‌فروش و فروش انشعاب نصب‌شده فاضلاب و وصول مطالبات معوقه حق انشعاب آب و فاضلاب و معوقه آب‌بها (خدمات درآمدي در محدوده […]

 

 

آگهي مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی (همزمان)

شماره ۲۶-۱۴۰۱

شركت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران در نظر دارد فراخوان انجام خدمات مربوط به تصحيح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب، پیش‌فروش و فروش انشعاب نصب‌شده فاضلاب و وصول مطالبات معوقه حق انشعاب آب و فاضلاب و معوقه آب‌بها (خدمات درآمدي در محدوده ناحيه دو شركت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران به شماره ۲۰۰۱۰۹۴۵۶۶۰۰۰۰۲۸ را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد.
كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد فراخوان تا گشایش پاكت­ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. متقاضيان شركت در فراخوان در صورت عدم عضويت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي به‌صورت برخط) براي كليه صاحبان امضاي مجاز) و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

۱٫ مواعد زماني:

· تاريخ انتشار فراخوان: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۰۲/۰۹/۱۴۰۱

· مهلت دريافت اسناد فراخوان: ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۹/۰۹/۱۴۰۱

· مهلت ارسال پيشنهادات: ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۱/۰۹/۱۴۰۱

· زمان گشایش پاکت‌ها: ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۱ در محل سالن كنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار

۲٫ مدت كار: به مدت ۱۲ (دوازده) ماه شمسي.

۳٫ شرايط اختصاصي:

الف-سابقه اجرايي حداقل ۳ فقره قرارداد خدمات درآمدي و يا خدمات مشتركين در شرکت‌های آب و فاضلاب با حداقل سقف قرارداد ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال

ب-ارائه حداقل دو سال مفاصا حساب مالياتي از ۵ سال گذشته

ج-دارا بودن حداقل يك نفر از اعضاي هيأت مديره با تحصيلات ليسانس و بالاتر.

د-ارائه رضایت‌نامه از مناقصه‌گزاران قبلي در قراردادهاي خدمات درآمدي (حداقل ۳ مورد) از دفتر قراردادها و امور بازرگانی و معاون درآمد و امور مشتركين و يا مديرعامل شرکت‌های آب و فاضلاب

 ه-ارائه تأييديه صلاحيت ايمني از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي يا مداركي دال بر ثبت‌نام.

ي-ارائه تأييديه صلاحيت پيمانكاري از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي.

و-ارائه مدارک لازم جهت داشتن دفتر کار در شهر تهران.

۴٫ برآورد اجراي كار: ۱۷٫۵۰۴٫۲۲۳٫۰۶۰ ریال (هفده میلیارد و پانصد و چهار میلیون و دویست و بیست‌وسه هزار و شصت ريال).

۵٫ مبلغ سپرده شركت در مناقصه: مبلغ سپرده شركت در مناقصه ۷۲۵٫۱۳۰٫۰۰۰ ريال (هفتصد و بیست ‌و پنج میلیون و یکصد و سی هزار ريال) می‌باشد كه می‌توانند به‌صورت فيش واريز نقدي به‌حساب جاري ۳۰۰۳۱۱۹۷۷۱۸۸۱۲ و به شماره شبا ۳۲۰۶۰۰۳۰۰۳۰۱۱۰۹۷۷۱۸۸۱۰۰۲IR بانك قرض‌الحسنه مهر ايران شعبه وليعصر و يا ضمانتنامه معتبر بانكي به همان مبلغ به‌نام شركت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران تهيه و در بخش تعیین‌شده در سامانه تداركات الكترونيكي دولت بارگذاري نمايند. پاكت الف (سپرده) می‌بایست با درج شماره مناقصه و مشخصات شركت همزمان به‌صورت فيزيكي تحويل دبيرخانه شركت واقع در ميدان تجريش، خيابان فناخسرو، پلاك ۱۸، شركت آب و فاضلاب منطقه يك شهر تهران، طبقه اول، واحد دبيرخانه گردد.

۶٫ محل تأمین اعتبار: بودجه جاري (طرح‌های غير عمراني).

۷٫ ساير شرايط: به پيشنهادهاي فاقد امضا، مشروط و مخدوش و پيشنهاداتي كه پس از انقضا مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقأ ترتيب اثر داده نخواهد شد. هزينه خريد اسناد مناقصه قابل‌برگشت نمی‌باشد.

ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۸٫ نشاني سايت‌هاي اينترنتي: شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور http://www.nww.ir و ملي مناقصات http://iets.mporg. ir و آبفاي منطقه يك www.t1ww.tpwww.co.ir و ستاد ايران www.setadiran.ir می‌باشد.

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سايت سامانه www.setadiran.ir بخش ثبت‌نام/پروفايل تأمین‌کننده/مناقصه گر موجود است.

 مركز تماس:۴۱۹۳۴-۰۲۱