۳۶۸۰ مناقصه – شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس – احداث دو واحد تولید PP

  اصلاحیه آگهی فراخوان ارزیابی‌کیفی شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس در نظر دارد مناقصه دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر هم‌زمان جهت احداث واحدهای تولید پلی­پروپیلن (PP)، یوتیلیتی و آفسایت را به‌صورت EP (شامل تأمین دانش فنی از منابع معتبر و دارای سابقه برای واحدهای پلی‌پروپیلن، انجام مهندسی اصولی و تفصیلی، تأمین کالا و تجهیزات و […]

 

اصلاحیه آگهی فراخوان ارزیابی‌کیفی

شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس در نظر دارد مناقصه دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر هم‌زمان جهت احداث واحدهای تولید پلی­پروپیلن (PP)، یوتیلیتی و آفسایت را به‌صورت EP (شامل تأمین دانش فنی از منابع معتبر و دارای سابقه برای واحدهای پلی‌پروپیلن، انجام مهندسی اصولی و تفصیلی، تأمین کالا و تجهیزات و ارائه خدمات مهندسی کارگاهی در دوران ساختمان، نصب و راه­اندازی عملیات ساختمان و نصب، پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی) از طریق انجام ارزیابی‌کیفی، به‌منظور انتخاب مشاور واجدشرایط و توانمند که دارای سوابق کافی در طراحی و احداث واحدهای مذکور باشد، برگزار نماید.

موضوع مناقصه: احداث دو واحد تولید PP هر یک به ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال شامل واحدهای یوتیلیتی و آفسایت طرح

خوراک واحد (هزار تن در سال): پروپیلن به میزان ۶۰۰ هزارتن در سال

مدت و محل اجرای پروژه: استان خوزستان، شهرستان بهبهان، شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس

شرایط متقاضیان:

متقاضیان به هریک از صورت زیر مجاز به شرکت در این ارزیابی می­باشند:

الف(مشاوری که دارای گواهینامه خدمات مشاوره پایه ۱ نفت و گاز (تخصص واحدهای پالایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی) از سازمان برنامه و بودجه کشور باشند.

ب (در صورت حضور به‌صورت مشارکتی، رهبر مشارکت می­بایست دارای گواهینامه صلاحیت خدمات مشاوران با پایه‌یک نفت و گاز (تخصصی واحدهای پالایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی) از سازمان برنامه و بودجه کشور باشند. بدیهی است ارائه مشارکت نامه که در آن تفکیک شرح کار مشخص‌شده باشد، الزامی بوده و ارزیابی‌کیفی به نسبت قدر­السهم اعضا انجام خواهد گرفت.

 

ج(دارای صورت‌های مالی حسابرسی شده به‌روز و همچنین ظرفیت آماده‌به‌کار باشند.

آدرس مناقصه‌گزار: تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار گلشهر، پلاک ۳۹، شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس، کد پستی: ۱۹۱۵۶۷۶۵۷۷

مهلت و نحوه دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی: متقاضیان می‌بایست از زمان درج آگهی نوبت دوم لغایت ۳ روز کاری با مراجعه به وب‌سایت www.pgbidboland.ir بخش مناقصات و مزایده، پس از ثبت‌نام در سامانه مذکور و یا با مراجعه حضوری به آدرس فوق واحد امور پیمان‌ها واقع در طبقه ۵، نسبت به دریافت اسناد اقدام کنند.

مهلت تکمیل و تحویل مدارک: مهلت تکمیل و تحویل مدارک ده روز کاری پس از پایان مهلت دریافت اسناد بوده و می‌بایست تا پایان وقت اداری روز مقرر به آدرس مناقصه‌گزار تحویل گردد.

نکته ۱: سایر اطلاعات و جزئیات مربوط، در اسناد ارزیابی‌کیفی آمده است.

نکته ۲: فاصله آگهی اول و دوم یک روز می­باشد. بدیهی است در مرحله مناقصه تنها از متقاضیانی دعوت به عمل خواهد آمد که صلاحیت و توانایی آنان در انجام موضوع مناقصه مطابق با شرایط و معیارهای مندرج در اسناد ارزیابی‌کیفی مورد تأیید قرارگرفته باشد و ارسال مدارک متقاضیان هیچ‌گونه حقی را جهت حضور ایشان در فرآیند مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

روابط‌عمومی
شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس