۳۶۹۱ مناقصه – شرکت معدن فرآور امداد – واگذاری پیمانکاری فرآوری سنگ در کارخانجات سنگ‌بری

نوبت دوم فراخوان عمومی شناسایی شریک تجاری» شرکت معدن فرآور امداد جهت واگذاری پیمانکاری فرآوری سنگ در کارخانجات سنگ‌بری امکو در نظر دارد نسبت به شناسایی شریک تجاری (پیمانکار واجدشرایط) از طریق فراخوان عمومی اقدام نماید. نحوه همکاری بدین‌صورت می‏باشد که تأمین سنگ خام کارخانه‏های سنگ‌بری با شرکت معدن فرآور امداد از طریق معادن تراورتن […]

نوبت دوم فراخوان عمومی شناسایی شریک تجاری»

شرکت معدن فرآور امداد جهت واگذاری پیمانکاری فرآوری سنگ در کارخانجات سنگ‌بری امکو در نظر دارد نسبت به شناسایی شریک تجاری (پیمانکار واجدشرایط) از طریق فراخوان عمومی اقدام نماید.

نحوه همکاری بدین‌صورت می‏باشد که تأمین سنگ خام کارخانه‏های سنگ‌بری با شرکت معدن فرآور امداد از طریق معادن تراورتن حاجی‏آباد و آتشکوه محلات بوده و حق‏الزحمه پیمانکار به‌صورت درصدی از محصول (سنگ فرآوری شده) پرداخت خواهد گردید.

بر این اساس، از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی واجدشرایط دعوت می‌شود در صورت تمایل به همکاری با این شرکت در موضوع مذکور پیشنهاد خود را حداکثر تا مورخ ۱۰/۱۰/۱۴۰۱ به آدرس دفتر شرکت ارسال نمایند.

بدیهی است پس از بررسی و ارزیابی‏های اولیه مدارک ارسالی، در صورت احراز صلاحیت جهت مراحل آتی از پیمانکار دعوت به عمل خواهد آمد.

شرکت در قبول و رد پیشنهاد مختار است. وصول اسناد و مدارک تکمیل‌شده هیچ‏گونه تعهدی به لحاظ دعوت و انتخاب پیمانکار برای شرکت معدن فرآور امداد ایجاد نخواهد کرد.

  • سایر اطلاعات و شرایط به‌تفصیل در اسناد فراخوان تشریح می‏گردد.
  • امکان دریافت اسناد از سایت emco.ir فراهم می‏باشد.

آدرس دفتر شرکت جهت دریافت و ارائه اسناد:

  • استان مرکزی، شهرستان محلات، بلوار شهید بهشتی غربی، نبش خیابان شهید فیاض بخش،

کد پستی ۶۶۸۴۳-۳۷۸۱۶

تلفن: ۴۳۲۲۴۹۰۸-۰۸۶