۳۶۹۲ مناقصه – شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر – ساخت و نصب یک ایستگاه اندازه‌گیری و دو ایستگاه تقلیل فشار گاز

شماره قرارداد: ۱۶۲۴/۰۱ ق آگهی مناقصه شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در نظر دارد «تأمین متریال، ساخت و نصب یک ایستگاه اندازه‌گیری و دو ایستگاه تقلیل فشار گاز شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر» را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی و به پیمانکار مورد تأیید شرکت ملی گاز ایران واگذار نماید.   جهت […]

شماره قرارداد: ۱۶۲۴/۰۱ ق

آگهی مناقصه

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در نظر دارد «تأمین متریال، ساخت و نصب یک ایستگاه اندازه‌گیری و دو ایستگاه تقلیل فشار گاز شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر» را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی و به پیمانکار مورد تأیید شرکت ملی گاز ایران واگذار نماید.

 

  • جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴-۸۸۱۹۷۶۷۰-۰۲۱ داخلی ۲۱۲ و ۰۹۱۳۳۹۱۹۱۱۰ به نام آقای قاسمی در روزهای شنبه الی چهارشنبه در ساعات اداری ۰۸:۰۰ تا ۱۶:۱۵ تماس حاصل فرمایید.

 

  • مناقصه حاضر به‌صورت دومرحله‌ای می‌باشد؛ بنابراین نحوه ارسال پاکات مناقصه به ترتیب ذیل می‌باشد:

مناقصه‌گران در ابتدا می‌بایست پاكت «الف» و «ب» را شامل ضمانتنامه و پیشنهاد فنی خود را در زمان و محل مقرر تحویل نمایند. پیشنهاد فنی ارائه‌شده توسط واحد مهندسی بررسی‌شده و پس از تائید، نحوه ارائه پیشنهاد مالی پاكت «ج» اطلاع‌رسانی خواهد گرديد.

لازم به ذکر است، مدت‌زمان ارائه پاکت مالی پس از تأیید فنی شرکت‌ها حداکثر یک هفته می‌باشد و مناقصه‌گران از ابتدا بایستی آمادگی لازم جهت ارائه پیشنهاد مالی خود را داشته باشند.

 

تحویل مدارک

تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، خیابان سی و یکم غربی، پلاک ۲۲، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، کد پستی ۱۵۱۶۶۴۶۱۱۱ واحد بازرگانی، جناب آقای قاسمی با شماره تماس ۰۹۱۳۳۹۱۹۱۱۰ تحویل فرمایید.

 

آخرین‌مهلت ارسال مدارک مرحله اول: ۱۲/۱۰/۱۴۰۱