۳۷۱۰ مناقصه – شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان – خرید انواع پایه بتونی چهارگوش

آگهي مناقصه شماره ۶۱-۱۴۰۱    مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌ای موضوع مناقصه: عبارت است از خرید انواع پایه بتونی چهارگوش فشار ضعیف (تحویل درب کارخانه خریدار) ردیف شرح واحد مقدار ۱ پایه بتونی ۲۰۰/۹ اصله ۱۰۰۰ ۲ پایه بتونی ۴۰۰/۹ اصله ۱۰۰۰ ۳ پایه بتونی ۸۰۰/۹ اصله ۲۰۰ […]

آگهي مناقصه شماره ۶۱-۱۴۰۱   

  • مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان
  • نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌ای
  • موضوع مناقصه: عبارت است از خرید انواع پایه بتونی چهارگوش فشار ضعیف (تحویل درب کارخانه خریدار)
ردیف شرح واحد مقدار
۱ پایه بتونی ۲۰۰/۹ اصله ۱۰۰۰
۲ پایه بتونی ۴۰۰/۹ اصله ۱۰۰۰
۳ پایه بتونی ۸۰۰/۹ اصله ۲۰۰

زمان، مهلت، مبلغ و نحوه دریافت اسناد مناقصه:

متقاضیان می‌توانند از مورخ ۲۴/۱۰/۱۴۰۱ لغایت ۲۸/۱۰/۱۴۰۱ به سامانه الکترونیکی تدارکات دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

اطلاعات تماس مناقصه‌گزار:

تلفن ۳۱۱۳۷۳۴۰-۰۵۴ و ۳۱۱۳۷۳۴۸، فکس ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴، پیام کوتاه ۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونیک: sbepdc@gmail.com وب: www.sbepdc.ir

مبلغ و نوع تضمین شركت در مناقصه: تضمین ارجاع فرایند کار این مناقصه ۴، ۳۶۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال است که شرکت‌کنندگان می‌توانند یکی از تضمین‌های ارجاع فرایند کار اعلام‌شده در آیین‌نامه تضمین شرکت‌های توزیع را به مناقصه‌گزار ارائه نمایند.

زمان و محل تحويل تضمین شرکت در فرایند کار: پیشنهاددهندگان می‌بایست ضمن بارگذاری تصاویر کلیه مدارک پاکات (الف، ب و ج) در سامانه الکترونیکی دولت تا ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۱ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرایط درج‌شده در اسناد مناقصه در پاکات لاک و مهرشده تا مهلت تعیین‌شده فوق به دبیرخانه شرکت آدرس نشاني زاهدان خیابان دانشگاه حدفاصل دانشگاه ۳۷ و ۳۹ شرکت توزيع نيروي برق سیستان و بلوچستان اقدام نمایند. لازم به ذکر تمامی فرایند مناقصه از طریق سامانه تدارکات دولت صورت می‌پذیرد.

تاريخ و محل گشایش پاكات:‌ پیشنهادات ارائه‌شده در سامانه تدارکات دولت در ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۱ در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گشایش خواهد شد.

در ضمن مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات دولت، می‌بایست به سايت یادشده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و دريافت امضاء الکترونيکي اقدام نمايند جهت اطلاعات بيشتر در اين خصوص می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱-۴۱۹۳۴ تماس حاصل فرماييد.

مدت قرارداد: ۴ ماه

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاملات صنعت برق به نشانی Tender.tavanir.org.ir یا سایت شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به نشانی www.sbepdc.ir همچنین پایگاه ملی مناقصات به آدرس www.iets.mporg.ir مراجعه فرمایند. بدیهی است این شرکت در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.«سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است».

به پيشنهاداتي كه فاقد سپرده يا امضاء، مشروط و مخدوش و سپرده‌های کمتر از ميزان مقرر، چك شخصي و نظایر آن و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مدت مقرر در آگهي واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.

سایر شرایط مناقصه:

  1. حضور شرکت‌کنندگان در فهرست تأمین کندگان مورد تائید شرکت توانیر (وندور لیست) الزامی است.

امور تدارکات و قراردادها

شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان