۳۷۳۳ مزایده – اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین – اجاره عرصه و اعیان یک باب حجره

مزایده نوبت اول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین در نظر دارد به تصدی از رقبات موقوفات میرزا موسی وزیر، مسجد سنجيده، مسجد جوادالائمه (ع) مسجد جامع، موقوفه حاج محمدحسین امین‌الرعایا و نظرآبادی از حوزه عمل این شهرستان را از طریق آگهی مزایده برابر نظریه کارشناس دادگستری به متقاضیان واجدالشرایط (بدون سرقفلی) به شرح […]

مزایده نوبت اول

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین در نظر دارد به تصدی از رقبات موقوفات میرزا موسی وزیر، مسجد سنجيده، مسجد جوادالائمه (ع) مسجد جامع، موقوفه حاج محمدحسین امین‌الرعایا و نظرآبادی از حوزه عمل این شهرستان را از طریق آگهی مزایده برابر نظریه کارشناس دادگستری به متقاضیان واجدالشرایط (بدون سرقفلی) به شرح ذیل به مدت یک سال. با رعایت شرایط ذیل صرفاً به اجاره واگذار نماید.

مبلغ سپرده جهت شرکت در مزایده (ریال) قیمت پایه اجاره ماهیانه (ریال) مساحت به مترمربع مشخصات مورد اجاره نام موقوفه ردیف
۱۱٫۴۰۰٫۰۰۰ ۹٫۵۰۰٫۰۰۰ ۳۵/۲۱ عرصه و اعیان یک باب حجره به شماره ۴ واقع در طبقه دوم ضلع غربی سرای وزیر دارای اشتراک برق با سایر حجرات و

فاقد هرگونه انشعاب آب و گاز

میرزا موسی وزیر ۱
۱۰٫۸۰۰٫۰۰۰ ۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ۶۰/۱۵ عرصه و اعیان یک باب حجره به شماره ۶ به انضمام راهروی کناری واقع در طبقه دوم ضلع غربی سرای وزیر دارای اشتراک برق با سایر حجرات و فاقد هرگونه انشعاب آب و گاز میرزا موسی وزیر ۲
۱۰٫۲۰۰٫۰۰۰ ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ ۲۸/۱۱ عرصه و اعیان یک باب حجره به شماره ۷ واقع در طبقه دوم ضلع غربی سرای وزیر دارای اشتراک برق با سایر حجرات و فاقد هرگونه انشعاب آب و گاز میرزا موسی وزیر ۳
۱۴٫۴۰۰٫۰۰۰ ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ۵/۷ عرصه و اعیان یک باب مغازه واقع در خیابان راه‌آهن کوچه شهید حمید خانی مسجد سنجیده ۴
۱۶٫۲۰۰٫۰۰۰ ۱۳٫۵۰۰٫۰۰۰ ۱۴ عرصه و اعیان یک باب مغازه واقع در خیابان راه‌آهن کوچه شهید حمید خانی مسجد سنجیده ۵
۳۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۵ عرصه و اعیان یک باب مغازه واقع در خیابان راه‌آهن جنب مسجد مسجد جوادالائمه ۶
۱۴٫۴۰۰٫۰۰۰ ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ۴ عرصه و اعیان یک باب حجره واقع در خیابان شهدا مسجد جامع ۷
۱۴٫۴۰۰٫۰۰۰ ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ۴ عرصه و اعیان یک باب حجره واقع در خیابان شهدا مسجد جامع ۸
۵۵٫۲۰۰٫۰۰۰ ۴۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ۸۰ عرصه و اعیان یک باب مغازه واقع در اقبالیه خیابان چهارده معصوم (ع) محمدحسین امین‌الرعایا و نظرآبادی ۹

 

متقاضیان قبل از ارائه پیشنهاد الزاماً از مورد مزایده بازدید و از کم و کیف موارد مزایده آگاهی کامل داشته باشند.

۱- قیمت پایه مزایده ماهیانه طبق نظر کارشناس به مبلغ ذکرشده در جدول فوق بوده و مدت‌زمان قرارداد اجاره از تاریخ تنظیم سند به مدت یک سال خواهد بود و پس از انقضای مدت مستأجر متعهد است مورد اجاره را بدون هیچ‌گونه ادعایی به موجر تحویل دهد.

۲- متقاضیان می‌بایست ۱۰% مبلغ اجاره‌بهای پایه سالانه را به‌عنوان سپرده جهت شرکت در مزایده همه‌روزه به استثنا روزهای تعطیل در ساعات اداری از واحد مالی فیش دریافت نموده و پس از پرداخت اصل آن را در پاکت پیشنهاد خود به‌صورت سربسته با اعلام نوع شغل كسب مشروع که روی آن نوشته‌شده آقای. به کد ملی شماره و شماره تماس راجع به مزایده فوق تحویل دبیرخانه اوقاف شهرستان قزوین نموده و رسید خود را دریافت نمایند.

۳- مبلغ سپرده کلیه متقاضیان از طرف کمیسیون، مزایده تا زمان تنظیم قرارداد اجاره ضبط خواهد شد.

۴- مستأجر حق واگذاری مورد اجاره را به‌صورت کلی یا جزئی به هیچ نحوی از انحاء حتی به‌عنوان وکالت یا صلح حقوق به غیر را ندارد.

۵- مستأجر حق هیچ‌گونه تغییر و تبدیل در وضع عرصه و اعیان موقوفه را ندارد مگر با موافقت کتبی و قبلی موجر

۶- برنده مزایده می‌بایست مباشرعاً (شخصاً) از مورد اجاره استیفای منافع نماید و حق واگذاری مورد اجاره را به هیچ نحوی از انحاء به غیر نخواهد داشت.

۷- پرداخت هزینه‌های مربوط به اخذ مجوز از نهادها وادارات دولتی علاوه بر پرداخت اجاره‌بها بر عهده مستأجر می‌باشد.

۸- هزینه تنظیم سند اجاره‌نامه و کارشناسی مربوط به آگهی مزایده هزینه‌های تعمیرات غیرضروری تزئینی، جزئی آب، برق، گاز، فاضلاب، تلفن، بیمه مالیات، عوارض و … به عهده مستأجر خواهد بود تنها هزینه‌های اساسی در صورت ضرورت و بنا به تشخیص و مجوز کارشناس اداره اوقاف و موافقت موجر قابل‌محاسبه و پرداخت می‌باشد و هرگز مستأجر نمی‌تواند آن را با اجاره‌بها تهاتر نماید بلکه بعد از واریز اجاره به‌حساب موقوفه و موافقت و تائید موجر، مبلغ هزینه کرد به‌حساب مستأجر واریز می‌گردد.

۹- و به پیشنهادهای فاقد امضا مشروط مبهم بدون سپرده، مخدوش و همچنین پیشنهاداتی که خارج از موعد مقرر به دبیرخانه اداره اوقاف و امور خیریه … برسد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۰- اگر برنده مزایده یک هفته بعد از ابلاغ اوقاف محل به وی از تنظیم سند اجاره خودداری نماید یا به هر دلیلی جهت تنظیم قرارداد در مهلت تعیین‌شده حاضر نشود به‌منزله انصراف وی طلقی شده و سپرده واریزی به نفع موقوفه ضبط می‌شود و با رعایت اولویت قیمت با نفر دوم و یا سوم با رعایت تبصره یک ماده ۲۷ آئین‌نامه معاملات دولتی قرارداد اجاره تنظیم خواهد شد

۱۱- میزان اجاره‌بهای پیشنهادی باید با حروف و عدد به‌طور خوانا و به ریال نوشته شود و کمتر از مبلغ پایه اعلام‌شده نباشد، همچنین باید نوع بهره‌برداری شغل متعارف را در پیشنهاد خود مشخص نمایند که در غیر این صورت به این پیشنهادات ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۲ – افراد ممنوع المعامله و کسانی که به موقوفات بدهی داشته باشند حق شرکت در مزایده را ندارند.

۱۳- تخلف از هر یک از شروط مندرج در این آگهی با سند اجاره تنظیمی، موجب ایجاد اختیار فسخ قرارداد به‌صورت یک‌طرفه در مابقی مدت برای موجر خواهد بود.

۱۴- کمیسیون مزایده رأس ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۱۲/۱۴۰۱ در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین با حضور اعضای کمیسیون مزایده تشکیل و پس از قرائت پیشنهادها با در نظر گرفتن صرفه و صلاح موقوفه برنده مزایده را اعلام خواهند نمود.

۱۵- متقاضیان می‌بایستی تا ساعت ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۱۲/۱۴۰۱ پیشنهادات خود را با مستندات به دبیرخانه ارائه نمایند

۱۶ – متقاضیان می‌توانند قبل از ارائه پیشنهاد جهت بازدید از مورد مزایده در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین حضور یابند و برای کسب اطلاعات بیشتر صرفاً در ساعات اداری به قسمت اجارات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین مراجعه و یا با شماره تلفن: ۶-۳۳۳۷۹۶۷۵ داخلی ۱۰۵، ۱۰۶، ۱۰۷ تماس حاصل نمایند.

۱۷ -در شرایطی که به لحاظ عدم رونق کسب‌وکار یا مشکلات مالی یا شخصی و غیره تقاضای فسخ قرارداد اجاره از سوی مستأجر در مابقی مدت اجاره مطرح شود مستأجر می‌بایست یک ماه اجاره‌بها بابت خسارت وارده، پس از تسویه اجاره‌بها تا روز فسخ قرارداد را به‌حساب موقوفه واریز نمایند.

۱۸- برنده مزایده بایستی بابت جبران خسارت‌های احتمالی مبلغی معادل ۳ ماه اجاره‌بهای پیشنهادی را به‌عنوان قرض‌الحسنه به‌حساب مربوطه واریز نماید. ضمن اینکه قبل از تنظیم قرارداد اجاره موظف به معرفی ضامن و ارائه تضامین اعلامی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه خواهد بود ۱۹ مبلغ اجاره‌بها به‌صورت ماهانه دریافت خواهد شد.

۲۰ ـ برنده مزایده می‌بایست نسبت به ثبت سامانه ثنا (طرح ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه) اقدام و گواهی ثبت‌شده را جهت انعقاد قرارداد اجاره ارائه نماید

.

۲۱ – از برنده مزایده یک فقره چک بابت تضمین تخلیه برابر نظریه کارشناس رسمی دادگستری و ۴ فقره بابت اجاره‌بها ماهیانه اخذ خواهد شد

۲۲- برنده مزایده موظف است دو ماه پیش از انقضای مدت قرارداد به اداره محل مراجعه و نسبت به پیگیری و تمدید قرارداد اجاره اقدام نماید و درصورتی‌که به هر دلیلی چه برابر خواسته مستأجر یا حسب نظر اداره اوقاف، بنا بر تخلیه رقبه باشد، ایشان مکلف است ضمن همکاری لازم به‌منظور بازدید متقاضیان اجاره ملک موردنظر، در موعد مقرر نسبت به تخلیه ملک اقدام نماید.

۲۳- کمیسیون مزایده در رد یا قبول تمامی پیشنهادهای واصله مختار خواهد بود.

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین