فرهنگ‌سازی مؤثر شرکت نفت پارس با ابزار و نیاز امروز

  شبکه‌های گوناگون رسانه ملی در حال پخش انیمیشن‌های محبوبی به نام «دیرین دیرین» هستند که توانسته از بدو تولدش در حوزه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی تأثیر و ضریب نفوذ بالایی داشته باشد. به گزارش مناقصه‌مزایده، گستردگی فضای مجازی و دسترسی اقشار مختلف به پیام رسان‌های اجتماعی در فضای مجازی دامنه گستردگی […]

 

شبکه‌های گوناگون رسانه ملی در حال پخش انیمیشن‌های محبوبی به نام «دیرین دیرین» هستند که توانسته از بدو تولدش در حوزه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی تأثیر و ضریب نفوذ بالایی داشته باشد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، گستردگی فضای مجازی و دسترسی اقشار مختلف به پیام رسان‌های اجتماعی در فضای مجازی دامنه گستردگی این انیمیشن را افزایش داده و کم‌تر کسی است که در زمان حدود ۳ دقیقه این انیمیشن‌ها خنده به سراغش نرفته و تأثیر باشد.

در این راستا شرکت نفت پارس توانسته پیام‌های گوناگونی را از طریق این انیمیشن به جامعه منتقل کند که عمده آن با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رییس‌جمهور در خصوص مباحث محیط‌زیست، آلودگی هوا، مصرف بهینه سوخت و برق است.

شرکت نفت پارس به عنوان یکی از قطب‌های تولید روغن‌های روان‌کننده در کشور در راستای تبعیت از روند توسعه پایدار و ارزش‌های سازمانی خود پیشگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی با انتخاب راهکارهای مطلوب و مقرون به صرفه اقتصادی، انطباق کامل فعالیت‌ها و تولید محصولات شرکت با مقررات و قوانین ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و زیست‌محیطی و بهینه‌سازی مصرف مواد و انرژی را در دستور کار خود قرارداده است.

 

از این رو توانسته جدای از تبلیغات خویش در راستای فرهنگ‌سازی در مسایل زیست‌محیطی و انرژی قدم مثبت و مؤثری را با استفاده از ابزار و نیاز امروز جامعه ‌بردارد.