۳۷۴۱ مناقصه – شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران- منطقه لرستان – ایمن‌سازی خطوط لوله فرآورده

آگهي مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای (۲۰۰۱۰۰۱۱۰۵۰۰۰۲۲۳) شناسه: ۱۴۵۵۲۵۶ مناقصه‌گزار: شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران- منطقه لرستان موضوع مناقصه: ایمن‌سازی خطوط لوله فرآورده ۱۰ اینچ پل بابا – بدرآباد و ۱۶ اینچ اهواز -ری در مقطع ۲۶ اینچ فرآورده آسار- پل بابا در بستر رودخانه ناصروند به طول ۱۰۰ متر به روش تعمیق لوله و […]

آگهي مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای (۲۰۰۱۰۰۱۱۰۵۰۰۰۲۲۳)

شناسه: ۱۴۵۵۲۵۶

مناقصه‌گزار: شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران- منطقه لرستان

موضوع مناقصه: ایمن‌سازی خطوط لوله فرآورده ۱۰ اینچ پل بابا – بدرآباد و ۱۶ اینچ اهواز -ری در مقطع ۲۶ اینچ فرآورده آسار- پل بابا در بستر رودخانه ناصروند به طول ۱۰۰ متر به روش تعمیق لوله و اجرای C.C.W

۱-     مبلغ برآورد مناقصه: ۲۱٫۸۰۱٫۶۷۹٫۹۲۴ ريال

۲-     محل و مكان اجراي كار: منطقه لرستان، خرم‌آباد، کیلومتر ۱۵ جاده پل بابا حسین، حدفاصل روستاهای پل بابا حسین و ناصروند در بستر رودخانه

۳-     مدت اجراي كار: ۳۰۰ روز تقویمی

۴-     نام دستگاه نظارت: واحدهای نگهداری و تعميرات خطوط لوله، حفاظت خوردگی، ساختمان و تأسيسات و مخابرات منطقه لرستان

۵-     قیمت‌ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

۶-     روش ارزيابي مالي عبارت است از «دستورالعمل ارزيابي مالي و فرآيند قيمت متناسب در مناقصات صنعت نفت به شماره ۷۹۶-۰۲/۲۰ مورخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۹ وزارت نفت می‌باشد»

نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: مبلغ ۱٫۰۹۰٫۰۸۳٫۹۹۶ ريال به‌صورت يك يا تركيبي از ضمانتنامه‌های مندرج دربندهای الف، ب، پ، ج، چ، ح، خ ماده ۴ آیین‌نامه تضمين معاملات دولتي به شماره ۱۲۳۴۰۲/۵۰۶۵۹ مورخ ۲۲/۹/۱۳۹۴ هيأت محترم وزيران می‌باشد. تضمين وجه نقد می‌بایست به شماره شبا ۳۷۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۴۶۸۷۱۲۰۲۰۵۰ IR بانك مركزي واريز گردد ضمناً ضمانتنامه يا رسید وجه آن در سامانه بارگذاري گردد.

–        درج كد اقتصادي و شناسه ملي جهت اشخاص حقوقي در پيشنهاد قيمت مندرج در سامانه ستاد الزامی می‌باشد.

–        دارا بودن و بارگذاری گواهينامه تعيين صلاحيت پیمانکاری معتبر در رشته نفت و گاز و ابنیه از سازمان برنامه‌وبودجه کشور با حداقل رتبه ۵ در سامانه ستاد الزامی است.

–        دارا بودن و بارگذاری گواهي تائید صلاحيت ايمني معتبر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه ستاد الزامي است.

زمان و نحوه خريد اسناد مناقصه از سامانه: شرکت‌کنندگان مهلت‌دارند تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۸/۱۲/۱۴۰۱ و با مراجعه به سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به نشاني www.setadiran.ir نسبت به خريد اسناد و پرداخت هزينه از طريق اتصال به درگاه پرداخت الكترونيك اقدام نمايند.

لازم به ذكر است كليه مراحل برگزاري مناقصه از فراخوان تا انتخاب برنده از سايت مزبور انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه ستاد، نسبت به ثبت‌نام و اخذ گواهي امضاء الكترونيكي اقدام نمايند و جهت عضويت با پشتيباني سامانه ستاد به شماره ۰۲۱۴۱۹۳۴ تماس حاصل فرمايند. ضمنأ درج کامل آدرس محل اقامتگاه شخص حقوقی (آدرس پستی شرکت)، شماره فکس و تلفن شرکت و مدیران شرکت در سامانه تدارکات الکترونیک دولت جهت ارسال دعوت‌نامه و هرگونه اطلاع‌رسانی برای کلیه شرکت‌کنندگان در مناقصه الزامی است.

زمان و مهلت تكميل و بارگذاري پيشنهادات در سامانه: شرکت‌کنندگان می‌بایست تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۰۸/۰۱/۱۴۰۲ نسبت به تكميل اسناد مربوطه و بارگذاري در سامانه تداركات الكترونيك دولت (ستاد) و تحويل اصل پاكت الف (ضمانتنامه شركت در فرآيند ارجاع كار/ اصل رسید واریز وجه نقد) لاك و مهرشده در مهلت مندرج در این بند به دفتر كميسيون مناقصات نیز اقدام و رسید دریافت نمايند.

زمان و محل گشايش پاكات: پيشنهادهاي واصله در ساعت ۰۹:۳۰ مورخ ۱۹/۰۱/۱۴۰۲ در محل كميسيون مناقصات به آدرس: تهران، خيابان سپهبد قرني، نرسيده به خيابان سپنــد، پلاك ۱۸۸، طبقه هشتم از طريق سامانه تداركات الكترونيكی دولت (ستاد) گشایش و خوانده خواهد شد.

جلسه توجیهی: با حضور شرکت‌کنندگان در مناقصه جهت بازديد از محل انجـــام كار و توضیح و تشریح اسناد، مورخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۱

ساعت ۱۰:۰۰ صبح به نشانی: منطقه لرستان، کیلومتر ۱۵ جاده پل بابا حسین، حدفاصل روستاهای پل بابا حسین و ناصروند در

بستر رودخانه (محل اجرای پروژه) تشکیل می‌گردد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص موضوع كار مناقصه با تلفن ۳۳۴۹۵۰۱۲-۰۸۶ آقای بیرانوند رئیس واحد حفاظت خوردگی تماس حاصل فرمایید.

www.shana.ir                                   www.setadiran.ir                              www.ioptc.ir

   روابط‌عمومی