۳۷۴۳ مناقصه – شهرداری رودهن – روکش آسفالت

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای شهرداری رودهن در نظر دارد در راستای تحقق و اجرای تفاهم‌نامه و دستورالعمل مصرف قیر رایگان شهرداری‌ها با شماره ۵/۴۲/۱۵۹۵۴ مورخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۰ اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران و با عنایت به تحویل ۹۲ تن قیر رایگان به شهرداری رودهن و مستفاد به‌ردیف بودجه مصوب ۱۴۰۱ و مجوز […]

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای

شهرداری رودهن در نظر دارد در راستای تحقق و اجرای تفاهم‌نامه و دستورالعمل مصرف قیر رایگان شهرداری‌ها با شماره ۵/۴۲/۱۵۹۵۴ مورخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۰ اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران و با عنایت به تحویل ۹۲ تن قیر رایگان به شهرداری رودهن و مستفاد به‌ردیف بودجه مصوب ۱۴۰۱ و مجوز استاندار محترم تهران در مقام جانشین شورای اسلامی شهر رودهن به شماره ۲۳۳۹۱ /۰۱/۱۴۰۱مورخ ۰۸/۰۵/۱۴۰۱ نسبت به برگزاری مناقصه یک مرحله‌ای پروژه روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) در قالب ۸ آيتم اقدام نماید.

لذا متقاضیان شرکت در این مناقصه‌عمومی می‌بایست حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۸/۱۲/۱۴۰۱ نسبت به بارگذاری استاد، مدارک و ارائه قیمت پیشنهادی در سامانه تدارک الکترونیکی دولت ستاد ایران اقدام نمایند. شایان‌ذکر است کمیسیون معاملات عمده این شهرداری در روز شنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۴: ۳۰ در محل دفتر شهردار برگزار می‌گردد.

  • موضوع مناقصه پروژه روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) با اعتبار داخلی ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۲- مهلت تسلیم تضمین شرکت در مناقصه (حضوری) و بارگذاری اسناد در سامانه ستاد (غیرحضوری) تا ساعت ۱۵:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۸/۱۲/۱۴۰۱

۳- مدارک موردنیاز جهت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستاد: خرید اسناد در سامانه با مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۴- محل خرید اسناد مناقصه: کلیه مراحل خرید و تحويل به‌صورت الکترونیکی رمزگشایی در سامانه ستاد می‌باشد.

۵- سپرده شرکت در مناقصه: به‌صورت ضمانتنامه بانکی معتبر یا واریز نقدی به‌حساب بانکی مندرج در فراخوان عمومی

۶-کمیسیون معاملات عمده شهرداری رودهن جهت رمزگشایی پاکت‌های پیشنهادی در روز شنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۴: ۳۰ در دفتر شهردار تشکیل می‌گردد.

۷ – شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

۸- هزینه چاپ دو نوبت آگهی در روزنامه و هزینه‌های مأخوذه سامانه ستاد ایران به عهده برنده مناقصه است.

۹ برندگان اول، دوم و سوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد

۱۰- سایر اطلاعات و جزییات فنی مربوط به معامله در اسناد مناقصه قید گردیده است.

۱۱- به پیشنهادات پیمانکاران فاقد صلاحیت پیمانکاری حداقل رتبه ۵ راه و باند گواهینامه صلاحیت ایمنی (HSE) و نیز پیشنهاد قیمت فاقد آنالیز ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سید محمد موسوی منش

شهردار رودهن