۳۷۴۴ مزایده – شهرداری رودهن – فروش و واگذاری ۲ قطعه زمین

آگهی تجدید مزایده‌عمومی به استناد ماده ۱۳ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها و مجوز استاندار محترم تهران در مقام جانشین شورای اسلامی شهر رودهن به شماره ۵۵۵۸۷/۰۱/۱۴۰۱ مورخ ۱۸/۱۰/۱۴۰۱ و مستفاد به نظریه کارشناس رسمی دادگستری مکرر بروز رسانی شده با شماره وارده ۲۳۴۶۳/۱۴۰۱ مورخ ۲۹/۱۰/۱۴۰۱ و پیرو صورت‌جلسه کمیسیون معاملات با شماره ۲۰۲۶۷/۱۴۰۱/ص مورخ ۰۱/۱۲/۱۴۰۱ مبنی […]

آگهی تجدید مزایده‌عمومی

به استناد ماده ۱۳ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها و مجوز استاندار محترم تهران در مقام جانشین شورای اسلامی شهر رودهن به شماره ۵۵۵۸۷/۰۱/۱۴۰۱ مورخ ۱۸/۱۰/۱۴۰۱ و مستفاد به نظریه کارشناس رسمی دادگستری مکرر بروز رسانی شده با شماره وارده ۲۳۴۶۳/۱۴۰۱ مورخ ۲۹/۱۰/۱۴۰۱ و پیرو صورت‌جلسه کمیسیون معاملات با شماره ۲۰۲۶۷/۱۴۰۱/ص مورخ ۰۱/۱۲/۱۴۰۱ مبنی بر تجدید مزایده، شهرداری رودهن در نظر دارد نسبت به برگزاری تجدید مزایده‌عمومی با موضوع فروش و واگذاری ۲ قطعه زمین از املاک متعلق به این شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نماید. لذا متقاضیان شرکت در این تجدید مزایده می‌بایست بدواً حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۱۲/۱۴۰۱ نسبت به دریافت اسناد به‌صورت الکترونیکی و نهایتاً تا پایان وقت اداری ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۱ فرصت دارند نسبت به تسلیم اصل تضمین شرکت در تجدید مزایده بصورت ضمانتنامه یا فیش نقدی به واحد امور قراردادهای شهرداری و همچنین بارگذاری مدارک و درج قیمت پیشنهادی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. شایان‌ذکر است کمیسیون معاملات عمده شهرداری رودهن در روز چهارشنبه مورخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۵:۰۰ در محل دفتر شهردار برگزار می‌گردد. این فراخوان به‌منزله دعوت از مزایده‌گران جهت شرکت در کمیسیون مذکور می‌باشد.

آدرس الکترونیکی: www.setadiran.ir

۱- شماره فراخوان در سامانه ستاد:۲۰۰۱۰۹۵۷۷۳۰۰۰۰۰۲

۲ موضوع تجدید مزایده: فروش و واگذاری ۲ قطعه زمین از املاک متعلق به شهرداری رودهن

ردیف شماره مرجع در سامانه نوع کاربری مساحت قیمت پایه کارشناسی شده مبلغ تضمین شرکت در مزایده
۱ ۲۱۳۹ زمین با کاربری باغ و کشاورزی ۱۰۰۰ مترمربع ۲۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۲ ۲۱۳۷ زمین با کاربری باغ و کشاورزی ۱۰۰۰ مترمربع ۲۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

 

۳- محل خرید اسناد تجدیدمزایده: کلیه مراحل خرید اسناد با مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ (ريال) به‌صورت الکترونیکی در سامانه ستاد

۴- سپرده شرکت در تجدید مزایده: به‌صورت ضمانتنامه بانکی معتبر یا واریز نقدی به‌حساب بانکی مندرج در فراخوان ۵-کمیسیون معاملات عمده شهرداری رودهن جهت رمزگشایی پاکت‌های پیشنهادی در روز چهارشنبه مورخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۵:۰۰ در دفتر شهردار تشکیل می‌گردد.

۶- هزینه چاپ سه نوبت آگهی در روزنامه ، هزینه‌های نقل‌وانتقال سند، هزینه کارشناسی، هزینه چاپ بنر فراخوان و هزینه‌های مأخوذه سامانه ستاد و یا هر وجوه قانونی دیگر که به این تجدید مزایده تعلق می‌گیرد به عهده برندگان تجدید مزایده است.

٧- هرگاه برندگان اول، دوم و سوم مزایده حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

۸- سایر اطلاعات و جزییات در اسناد الکترونیکی درج گردیده است مهلت بازدید از املاک از مورخ۰۴/۱۲/۱۴۰۱ لغایت ۱۶/۱۲/۱۴۰۱ می‌باشد.

سید محمد موسوی منش شهردار رودهن