دبیر انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کل کشور، ترخیص و شمارهگذاری کامیونهای کارکرده وارداتی بدون شرط اسقاط را تصمیمی غیرکارشناسی و عامل توقف فعالیت مراکز اسقاط خواند. به گزارش خبرخودرو، سیدامیر احمدی؛ عنوان کرد: با توجه به نقش فرسودگی ناوگان جادهای در تصادفات بین شهری و از طرفی بحران آلودگی هوا و رشد مصرف سوخت […]
دبیر انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کل کشور، ترخیص و شمارهگذاری کامیونهای کارکرده وارداتی بدون شرط اسقاط را تصمیمی غیرکارشناسی و عامل توقف فعالیت مراکز اسقاط خواند. به گزارش خبرخودرو، سیدامیر احمدی؛ عنوان کرد: با توجه به نقش فرسودگی ناوگان جادهای در تصادفات بین شهری و از طرفی بحران آلودگی هوا و رشد مصرف سوخت در کشور ترخیص کامیونهای وارداتی بدون شرط اسقاط تصمیمی غیرکارشناسی بوده و به تعطیلی مراکز اسقاط منجر خواهد شد. وی در ادامه، تصریح کرد: شرط اسقاط هر دستگاه کامیون فرسوده بهازای واردات یک دستگاه کامیون در حالی از قانون حذف شده است که مسؤولین منتقد عدم اجرای قانون هوای پاک در کشور هستند. دبیر انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کل کشور مراکز اسقاط، اظهار داشت: متأسفانه ممنوعیت واردات خودرو و نبود طرح و برنامهای برای خروج خودروهای فرسوده فرسودهها موجب هشت سال رکود فعالیت مراکز اسقاط در دولت قبل شد و در دولت فعلی نیز شاهد حذف شرط اسقاط برای ترخیص کامیونهای وارداتی و عدم اجرای صحیح طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هستیم که بیانگر بیتوجهی دولت به اهمیت موضوع اسقاط در کشور است. احمدی؛ همچنین از اختلال سامانه ستاد مدیریت حملونقل و سوخت نیز انتقاد کرد و گفت: اختلال در سامانه ستاد مدیریت حملونقل و سوخت نیز روند اسقاط خودروهای سبک را کند کرده است.
دیدگاه بسته شده است.