۳۷۵۶ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خرید قطعات کنترل سپنل

   فراخوان مناقصه عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی بدون قیمت تراز شده به شماره ۰۵۶/۱۴۰۱/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی بدون قیمت تراز شده به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار […]

  

فراخوان مناقصه

عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی بدون قیمت تراز شده به شماره ۰۵۶/۱۴۰۱/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی بدون قیمت تراز شده به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مناقصه: خرید قطعات کنترل سپنل طبق درخواست ۹۹۶۰۰۷۱ شرکت پتروشیمی اروند به مدت ۸ ماه شمسی.

۲- میزان برآورد کلی مناقصه: برآورد کلی مناقصه مبلغ ۳۶۰٫۰۰۰ یورو می‌باشد.

۳-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

  1. ۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.
  2. ۲٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت بارگذاری اطلاعات و دریافت اسناد مناقصه از مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۱ لغایت ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ اعلام می‌گردد.
  3. ۳٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه مندرج دربند ۳٫۱، می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را به‌صورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج دربند ۳٫۲ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۳٫۴٫ مناقصه‌گرانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

۳٫۵٫ شرکت‌هایی که به هر نحوی پرونده اختلافی در مراجع قضایی، اداری، نظارتی و غیره با پتروشیمی اروند دارند. امکان حضور در مناقصه را نخواهند داشت.

۴– میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ ۴٫۷۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌صورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین‌شده بانکی و یا واریز وجه نقد) به شماره‌حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ عهده بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند.

۵- جلسه توجیهی و شفاف‌سازی: جلسه توجیهی در تاریخ ۰۶/۰۱/۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰ برگزار می‌گردد.

۶– پیش‌نیاز ارزیابی‌کیفی متقاضیان: ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه (موضوع خریدوفروش) یا موضوع مشابه، ۲- گواهی از صلاحیت از ادارات مربوطه / کارت بازرگانی،۳-ارائه گواهی حسن انجام کار از پتروشیمی اروند در صورت وجود سابقه کار با این شرکت (توجه: لازم به ذکر است الزامات عنوان‌شده، پیش‌شرط بررسی اسناد ارزیابی‌کیفی مناقصه گر می‌باشد و عدم ارائه هرکدام از موارد ذکرشده منجر به عدم بررسی اسناد می‌شود)

۷- نحوه تکمیل و تنظیم پاکات مناقصه: مناقصه‌گران پس از دریافت اسناد مناقصه، بر اساس ماده ۶ دستورالعمل شرکت در مناقصه نسبت به تکمیل، تنظیم و تحویل پاکات اسناد مناقصه بر اساس زمان و نشانی مندرج دربند ۸ اقدام نمایند.

 ۸- زمان و نحوه تحویل پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست پاکات خود را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۵/۰۱/۱۴۰۱ به‌صورت حضوری به آدرس: استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند تحویل نمایند.

۹-پیش‌پرداخت: دارد، ۲۵ درصد مبلغ قرارداد در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی

۱۰-تعدیل: ندارد.

۱۱- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

۱۲- گشایش پاکات: از مناقصه‌گران در صورت تأیید و کسب حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی، جهت گشایش پاکات دعوت به عمل می‌آید. گشایش پاکات در مورخ ۲۹/۰۱/۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰ برگزار می‌گردد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۶۰۳-۰۶۱ و ۵۲۱۰۲۶۴۷۷-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.