۳۷۶۲ مزایده – شهرداری شهرضا – اجاره پارکینگ واقع در خیابان شورا

مزایده مرحله دوم (نوبت اول) اجاره پارکینگ واقع در خیابان شورا  شهرداری شهرضا در نظر دارد با توجه به مصوبه اول جلسه ۱۵۰ مورخ ۰۳/۱۱/۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر و تفویض اختیار به شهردار محترم، پارکینگ واقع در خیابان شورا را از طریق مزایده‌عمومی به افراد یا شرکت‌های واجدشرایط و برای مدت یک سال به‌صورت اجاره […]

مزایده مرحله دوم (نوبت اول)

اجاره پارکینگ واقع در خیابان شورا

 شهرداری شهرضا در نظر دارد با توجه به مصوبه اول جلسه ۱۵۰ مورخ ۰۳/۱۱/۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر و تفویض اختیار به شهردار محترم، پارکینگ واقع در خیابان شورا را از طریق مزایده‌عمومی به افراد یا شرکت‌های واجدشرایط و برای مدت یک سال به‌صورت اجاره واگذار نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی جهت دریافت اسناد مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (سامانه ستاد) مراجعه و یا با تلفن ۵۳۲۴۱۰۱۰ داخلی ۲۴۱ مسئول امور قراردادهای شهرداری تماس حاصل نمایند. شایان‌ذکر است مهلت اخذ و ثبت پیشنهادات به مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم می‌باشد.

*آخرین‌مهلت دریافت و تحویل اسناد و محل آن: آخرین‌مهلت دریافت اسناد ساعت ۱۹:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۲۴/۰۱/۱۴۰۲ و آخرین‌مهلت تحویل و ثبت‌اسناد در سامانه ستاد ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۲، ضمناً پاکت (الف) که حاوی سپرده یا ضمانتنامه شرکت در مزایده می‌باشد می‌بایست تا پایان مهلت تحویل به دبیرخانه محرمانه شهرداری واقع در واحد حراست شهرداری مرکزی تحویل داده شود.

 

*تاریخ گشایش اسناد: ساعت ۱۵:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۲ در محل شهرداری شهرضا می‌باشد.

*به پیشنهادات مخدوش، مشروط یا خارج از تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

*پیشنهاددهندگان باید حداقل ۵% مبلغ پایه مزایده را ضمانتنامه بانکی و یا وجه نقد به‌حساب سپرده ۳۱۰۰۰۰۰۰۵۲۰۰۲ بانک ملی در پاکت الف لاک و مهرشده تحویل نمایند.

* سپرده نفر اول، دوم و سوم در صورت برنده شدن در مزایده و عدم عقد قرارداد به ترتیب به نفع شهرداری ضبط می‌گردد.

* شهرداری در رد و یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.