۳۷۶۵ مناقصه – شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر – ساخت و نصب و اجرای ایستگاه اندازه‌گیری تقلیل فشار گاز

آگهی مناقصه ۱۶۷۰/۰۱ ق شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در نظر دارد «تأمین متریال، ساخت و نصب و اجرای ایستگاه اندازه‌گیری تقلیل فشار گاز و شبکه تغذیه گازرسانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر» را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی- کشوری به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از […]

آگهی مناقصه ۱۶۷۰/۰۱ ق

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در نظر دارد «تأمین متریال، ساخت و نصب و اجرای ایستگاه اندازه‌گیری تقلیل فشار گاز و شبکه تغذیه گازرسانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر» را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی- کشوری به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق:

  • سایت اینترنتی شرکت به آدرس GISDCO.COM، بخش مزایده‌ها و مناقصه‌ها
  • تحویل مدارک: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، خیابان سی و یکم غربی، پلاک ۲۲، معاونت بازرگانی، تحویل‌گیرنده آقای قاسمی اقدام نمایند.
  • مناقصه حاضر به‌صورت دومرحله‌ای می‌باشد؛ بنابراین نحوه ارسال پاکات مناقصه به ترتیب ذیل می‌باشد:

مناقصه‌گران در ابتدا می‌بایست پاكت “الف” و “ب” را شامل ضمانتنامه و پیشنهاد فنی خود را در زمان و محل مقرر تحویل نمایند. پیشنهاد فنی ارائه‌شده توسط واحد مهندسی بررسی‌شده و پس از تائید، نحوه ارائه پیشنهاد مالی پاكت “ج” اطلاع‌رسانی خواهد گرديد.

  • بازدید از محل پروژه الزامی بوده و جهت هماهنگی از بازدید از مورخ ۲۶/۰۱/۱۴۰۲ لغایت ۲۷/۰۱/۱۴۰۲ با آقای مهندس بهرمن و شماره ۰۹۱۳۷۶۸۱۶۶۷ تماس و سؤالات فنی خود را طبق جدول پرسش و پاسخ درج‌شده در اسناد سایت الکترونیکی حداکثر تا مورخ ۲۹/۰۱/۱۴۰۲ به آدرس ایمیل bahreman@gmail.com ایمیل نمایید. جواب به همه سؤالات تا مورخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۲ در سایت بارگذاری خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های

۴-۸۸۱۹۷۶۷۰-۰۲۱ داخلی ۲۱۲ و ۰۹۱۳۳۹۱۹۱۱۰ به‌نام آقای قاسمی در روزهای شنبه الی چهارشنبه در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

 

آخرین‌مهلت ارسال مدارک مرحله اول: مورخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۲