۳۷۷۴ مناقصه – شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس – تأمین برق مصرفی ایستگاههای پمپاژ

آگهي فراخوان عمومي شرکت در مناقصه‌عمومی – یک مرحله‌ای شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس در نظر دارد پروژه «تأمین برق مصرفی ایستگاههای پمپاژ قطعه اول و دوم طرح ملی انتقال آب از خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرق کشور» را از طريق مناقصه‌عمومی، به شرکت‌های صاحب صلاحيت واگذار نمايد. رديف مشخصات پروژه مدت اجرا محل […]

آگهي فراخوان عمومي شرکت در مناقصه‌عمومی – یک مرحله‌ای
شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس در نظر دارد پروژه «تأمین برق مصرفی ایستگاههای پمپاژ قطعه اول و دوم طرح ملی انتقال آب از خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرق کشور» را از طريق مناقصه‌عمومی، به شرکت‌های صاحب صلاحيت واگذار نمايد.

رديف مشخصات پروژه مدت اجرا محل کار
۱ تأمین تمام یا بخشی از برق مصرفی موردنیاز خریدار برای ایستگاه‌های پمپاژ قطعه اول و دوم طرح ملی انتقال آب از خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرق کشور ۱۲ ماه استان هرمزگان حدفاصل جاده بندرعباس به بندر خمیر (کیلومتر ۳۵)، انتهای شهرک صنعتی خلیج‌فارس تا شهرستان پاریز در استان کرمان (ایستگاه پمپاژ ابتدای قطعه اول تا آخرین ایستگاه پمپاژ قطعه دوم).

۱ ـ دستگاه‌ مناقصه‌گزار: شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس
۲- شرايط مناقصه‌گر:
۲-۱- داشتن پروانه بهره‌برداری نیروگاهی یا پروانه خرده‌فروشی.
۲-۲- داشتن سوابق و فعالیت شرکت در حوزه بازرگانی برق (حداقل یک قرارداد به ظرفیت ۵۰ مگاوات)
۲-۳- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (ده میلیارد ریال) می‌باشد.
۲-۴- مناقصه‌گزار در رد هر یک یا تمام پیشنهادات واصله، مجاز می‌باشد.
۳- تاریخ، مهلت و نشانی دریافت اسناد: بدین‌وسیله از متقاضيان واجدشرایط دعوت به عمل مي‌آيد اسناد مناقصه را از تاریخ درج آگهی تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۲ از طریق سایت اینترنتی به نشانیwww.was-co.ir دریافت نمایند.

شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس