۳۷۸۳ مناقصه – بانک صادرات ایران – مدیریت شعب استان اصفهان – تأمین سرمایش،‌ گرمایش و آب گرم مصرفی

آگهی مناقصه نوبت اول بانک صادرات ایران – مدیریت شعب استان اصفهان در نظر دارد تأمین سرمایش،‌ گرمایش و آب گرم مصرفی ساختمان آیت اله کاشانی کاشان (شعبه،‌ حوزه،‌ خزانه و …) را با یکی از روش اصولی و فنی از طریق مناقصه به شرکت‌ها و پیمانکاران واجدشرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌ها، مجریان […]

آگهی مناقصه

نوبت اول

بانک صادرات ایران – مدیریت شعب استان اصفهان در نظر دارد تأمین سرمایش،‌ گرمایش و آب گرم مصرفی ساختمان آیت اله کاشانی کاشان (شعبه،‌ حوزه،‌ خزانه و …) را با یکی از روش اصولی و فنی از طریق مناقصه به شرکت‌ها و پیمانکاران واجدشرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌ها، مجریان و پیمانکاران دعوت می‌گردد جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۶۶۹۱۰۹۰-۰۳۱ و ۳۶۶۹۱۰۹۱-۰۳۱ تماس و پاکت‌های پیشنهادی خود را حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۲ به دبیرخانه حوزه حراست بانک صادرات اصفهان به نشانی اصفهان، طبقه هفتم، تحویل و رسید اخذ نمایند.

  • بانک در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار است.
  • چک ضمانت بایستی یک فقره چک‌بانکی یا بین‌بانکی و یا ضمانتنامه بانکی به‌غیراز بانک صادرات به ارزش ۱۰% مبلغ پیشنهادی در وجه دایره حسابداری و بودجه بانک صادرات ایران مدیریت شعب استان اصفهان باشد. چک نفرات دوم و سوم تا انعقاد قرارداد با نفر اول نزد بانک خواهد ماند.
  • بازدید از شعب موردنظر برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی است.
  • شرکت‌های متقاضی بایستی گزارش توجیهی – فنی خود را به‌صورت کامل با ارائه آمار دقیق به انضمام نام برند پیشنهادی، مدل و … دستگاه‌ها به انضمام روش اجرا و قیمت پیشنهادی به این بانک ارائه نمایند.
  • در صورت انصراف برنده به هر دلیل و علت، چک ضمانت مربوطه به نفع بانک جمع‌آوری می‌گردد.
  • زمان کل پروژه پس از انعقاد قرارداد یک ماه می‌باشد.

بانک صادرات ایران – مدیریت شعب استان اصفهان