۳۷۸۶ مناقصه – شهرداری احمدسرگوراب – تأمین نیروی انسانی

آگهی مناقصه شهرداری احمدسرگوراب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۲۲۱/ش مورخ ۲۴/۰۱/۱۴۰۲ شورای محترم اسلامی شهر احمدسرگوراب مدیریت تأمین نیروی انسانی خود را در سال ۱۴۰۲ به‌منظور اجرای بخشی از وظایف واحد خدمات شهری (نگهداری فضای سبز-رفت و روب و جمع‌آوری و حمل و دفن زباله –ترابری و نگهبانی) از طریق برگزاری مناقصه […]

آگهی مناقصه

شهرداری احمدسرگوراب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۲۲۱/ش مورخ ۲۴/۰۱/۱۴۰۲ شورای محترم اسلامی شهر احمدسرگوراب مدیریت تأمین نیروی انسانی خود را در سال ۱۴۰۲ به‌منظور اجرای بخشی از وظایف واحد خدمات شهری (نگهداری فضای سبز-رفت و روب و جمع‌آوری و حمل و دفن زباله –ترابری و نگهبانی) از طریق برگزاری مناقصه عمومی-کتبی و با جزئیات مندرج در اسناد مناقصه از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) با شماره مناقصه (۲۰۰۲۰۹۱۸۶۴۰۰۰۰۰۱) به پیمانکاران واجدشرایط (دارای صلاحیت سازمان مدیریت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دارای گواهی HSE) واگذار نماید.

تاریخ انتشار: از مورخ ۱۷/۰۲/۱۴۰۲ تا ۰۴/۰۳/۱۴۰۲ مهلت دریافت اسناد مناقصه: از مورخ ۱۷/۰۲/۱۴۰۲ تا ۲۵/۰۲/۱۴۰۲

مهلت ارائه پیشنهاد: از مورخ ۱۷/۰۲/۱۴۰۲ تا ۰۴/۰۳/۱۴۰۲-زمان گشایش و اعلام برنده: مورخ ۰۶/۰۳/۱۴۰۲

شرایط شرکت در مناقصه:

  1. واریز مبلغ ۹۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (نود و چهار میلیون تومان) به‌عنوان تضمین سپرده شرکت در مناقصه به‌حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۱۲۲۹۰۰۰ (IR130170000003100001229000) شهرداری احمدسرگوراب عهده بانک ملی شعبه شفت یا ضمانتنامه معتبر بانکی با اعتبار سه‌ماهه.
  2. کلیه کسورات قانونی (مالیات، بیمه و…) مشمول قرارداد بر عهده پیمانکار می‌باشد
  3. . برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
  4. . پیشنهاددهندگان در مناقصه باید فیش واریزی سپرده یا ضمانتنامه شرکت در مناقصه را در قالب پاکت (الف) به شهرداری ارسال و یا تحویل دهند و سایر مدارک را از طریق سامانه ستاد ارسال نمایند.
  5. صرفاً اسناد پاکت‌های پیشنهاد (ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی موردپذیرش است. در جلسه گشایش پاکت‌های (ب) و (ج)، اسناد فیزیکی (کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهر گرم) به‌هیچ‌وجه موردپذیرش نیست.
  6. برنده مناقصه ظرف مدت ۷ روز پس از ابلاغ شهرداری بایستی نسبت به انعقاد قرارداد با شهرداری اقدام نماید در غیر این صورت سپرده شرکت در مناقصه به نفع شهرداری ضبط و با نفرات دوم و سوم مناقصه قرارداد منعقد خواهد شد.
  7. هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.
  8. سایر شرایط اختصاصی شرکت در مناقصه در اسناد مناقصه ذکرشده است.
  9. شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

تاریخ انتشار چاپ اول: مورخ ۱۷/۰۲/۱۴۰۲

تاریخ انتشار چاپ دوم: مورخ ۲۴/۰۲/۱۴۰۲

رضا نیکویی، شهردار احمدسرگوراب

تلفن شهرداری ۳۴۷۹۳۲۰۱-۰۱۳